Vil Jecopix efterlade kunderne med manglende opdatering? (opdateret da Jecopix er erklæret konkurs)

En lille opfølgning på jecopix-artiklerne til alle jer der har henvendt sig angående den manglende opdatering.

Siden vi har skrevet artiklen om at Jecopix vil forbedre kundeservice, ser det ikke ud til at meget er blevet forbedret. Vi modtager stadigvæk jævnligt mails fra frustrerede kunder hvis penge er blevet trukket for længst, men de har ikke set skyggen af deres Jecopix Android tablet. Jeg er sikker på at Jecopix, efter den tragiske episode, virkelig har forsøgt at få lidt styr på tingene, men der er stadigvæk folk derude der mangler en tablet der er trukket penge for.

Læs også: Kunderne til Jecopix: “Kundeservice er altså vigtigt”.

De kunder der har modtaget deres TabOne / Two, står så nu i en situation hvor support stadig ikke reagerer hverken på mine eller deres henvendelser angående en lovet opdatering den 20. marts der skulle løse et par problemer. En af de større problemer er den manglende flash-support.

Ydermere ser det ud til at shoppen er lukket

Siden support ikke svarer, det ser ud til at shoppen er lukket ned, tror jeg desværre ikke at udsigten til at opdateringen kommer er særlig stor. Har du noget info som kan være nyttigt smid gerne en mail.

En bruger har sendt mig dette:

“Skifteretten i Århus har den 24. april 2012 taget Jecopix ApS, Fredensgade 38, 1., 8000 Århus C, cvr-nr. 344230900 under konkursbegæring efter begæring modtaget den 20-04-2012, SKS 46-20273/2012.Kurator er advokat Karsten Cronwald Jensen, Advokatfirmaet Cronwald, Tingvej 11, 8800 Viborg.Eventuel anmodning om valg af kurator og kreditorudvalg skal fremsættes skriftligt over for skifteretten senest 3 uger efter denne bekendtgøreslse.Enhver, der har fordring eller andet krav mod skyldneren, opfordres til inden 4 uger efter denne bekendtgørelse til boets kurator at anmelde sit krav opgjort pr. konkursdagen. Anmeldelsen bør være vedlagt dokumentation for kravet.Retten i Århus, 24. april 2012.”

Læs også:  Brugerne til Jecopix:" Kundeservice er altså vigtigt"

Læs også: Skylder Jecopix dig noget?.

Tak til Kim Rieneck

(5) kommentarer
  1. Er aldrig for sent. De skal bare underskrive en tro og love erklæring på at de aldrig har modtaget varen. Og så får de pengene tilbage.

    Og så er det op til Jebo at bevise at de rent faktisk har afsendt tabletten og har de ikke det ja så er det skidt for dem.

    Ville personligt aldrig handle et sted der trak pengene før at de sendte varen.

  2. [quote name=”TNFSDK”]Høy,

    alle dem der har betalt med dankort og ikke har fået deres varer skal gå i banken og få dem til at trække betalingen tilbage….[/quote]
    OK, tak..men hvad hvis det er over en måned siden at betalingen er trukket? Er det ikke for sent så tror du?

  3. Høy,

    alle dem der har betalt med dankort og ikke har fået deres varer skal gå i banken og få dem til at trække betalingen tilbage….

  4. Jeg har d.d. fået underretning om at nedenstående indrykkes/allerede er indrykket i Statstidende under “Konkurs”:

    —————————————————–

    “Skifteretten i Århus har den 24. april 2012 taget Jecopix ApS, Fredensgade 38, 1., 8000 Århus C, cvr-nr. 344230900 under konkursbegæring efter begæring modtaget den 20-04-2012, SKS 46-20273/2012.

    Kurator er advokat Karsten Cronwald Jensen, Advokatfirmaet Cronwald, Tingvej 11, 8800 Viborg.

    Eventuel anmodning om valg af kurator og kreditorudvalg skal fremsættes skriftligt over for skifteretten senest 3 uger efter denne bekendtgøreslse.

    Enhver, der har fordring eller andet krav mod skyldneren, opfordres til inden 4 uger efter denne bekendtgørelse til boets kurator at anmelde sit krav opgjort pr. konkursdagen. Anmeldelsen bør være vedlagt dokumentation for kravet.

    Retten i Århus, 24. april 2012.”

    ————————————————–

    jecopix.kunder@gmai.com

Skriv kommentar
account_circle
email