Brugerne til Jecopix:” Kundeservice er altså vigtigt”

Jecopix burde snart betale mig løn for at behøve bruge så meget tid på at besvare mails fra folk der er utilfredse med deres kundeservice.

Efter vi skrev artiklen om at brugerne var utilfreds med deres Jecopix Android tablets, har der været ret mange henvendelser via mail. Jeg har desværre ikke tid til at tilføje alle jeres oplevelser, det beklager jeg.

Både i forum,  i kommentarerne, samt via mail er der brugere der brokker sig over at de har betalt, men ikke modtaget deres produkt. Flere af dem har ikke kunne få kontakt til Jecopix, og det trods gentagne forsøg.

Jess skriver:

“Efter at have bestilt min TabOne2 gik der over en uge hvor jeg intet modtog. jeg har skrevet til dem over min mail og jeg har ringet gentagne gange men der ikke nogen der har svaret mig og jeg har endnu ikke modtaget min tablet”.

Flemming skriver:

“Jeg bestilte selv en tab one 2, og lavede selv fejlen ved ikke at gå tilbage fra paypal, så jeg fik ingen bekræftigelse, men beløbet tog de med det samme. Jecopix v/ Claus Ovesen, kunne dog ikke sende mig en bekræftigelse, da jeg endelig fik svar på email? Beløb blev i stedet sat tilbage, og jeg lavede så et nyt køb, hvor jeg gjorde som jeg skulle. Fik bekræftigelse med det samme.

Har brugt paypal i mange år, når jeg har købt fra Amazon og Ebay. Kontaktede dog min bank, med hensyn til at de hævede beløbet med det samme. Beskeden fra banken var, at det må firmaer godt, men at der er kutyme, for at først hæve beløbet, når varen er sendt.Når man fik min TabOne2 den 16. marts, leveret på privaten og ikke på mit arbejde, som aftalt via mail med Claus Ovesen. Nå men, nu kom den endelig.

Fin finish, og imponerende tilbehør, men hardware mæssige levede den ikke op til forventningerne. Jeg er ikke utilfreds med produktet på nogen måde, når man tager prisen i betragtning.
Men jeg er utilfreds med deres serviceniveau/ support! Forløbet før levering, var ikke godt. Skulle måske, have fulgt min mave fornemmelse, og trukket mig fra købet? Pakkede den forsigtigt ud, og testede den. Hardware og WIFI var ikke god. Og det ville være et irritationsmoment, får min familie og jeg. Derfor pakkede jeg den pænt ned, med al original indpakning, oprette en RMA på hjemmesiden og sendte den retur lørdag den 17. marts.

Forsøgt afleveret den 19.og ligget til afhentning siden den 20.? Dags dato ligger den stadig på posthuset og venter på afhentning af Jecopix? Nu har jeg mailet al information til dem på pakken, samt en en kopi af RMAen oprettet på deres hjemmeside”!

Update: Jecopix lever, pakken er afhentet.

Pele betalte for sin tablet sidste tirsdag, hun har hverken modtaget tablet, ej heller har hun kunne komme i kontakt med dem. 

Lars betalte sin via Paypal for ni dage siden. Han har ikke modtaget hverken tablet eller feedback på de mails han har sendt.

Heissel: “Jeg fik fin respons på mine første henvendelser men de 3 sidste mails jeg har sendt inden for de sidste 10 dage har jeg ikke fået svar på. Jeg har modtaget min tablet og er rimelig tilfreds men jeg mener at det skal kunne lade sig gøre at få fat i support uden så store anstrengelser”.

Grunden til at jeg skriver denne artikel er at jeg ikke har tid til at svare jer alle enkeltvis, men jeg er absolut ikke ligeglad, så jeg håber at Jecopix vil få lidt mere fokus på deres kundeservice i fremtiden.

Jeg vil mandag prøve at kontakte dem, måske der er en fornuftig forklaring.

(11) kommentarer
  1. En webshop må gerne hæve pengene før de sender, så længe at det står i deres købsbestemmelser.

    En anden hjemmeside (mobil.nu) har haft kontakt til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen for at høre om Jecopix gjorde noget ulovligt i dette tilfælde, hvilket de så ikke gjorde.

    Men er nu glad for jeg ikke har bestilt nogen tabone fra dem, som jeg først havde i tankerne!

  2. Du må først hæve penge for et løsørekøb efter du har sendt den. Så medmindre det er postdanmarks skyld, så har de ikke ret til at hæve pengene.

  3. kan ikke lige se mit første indlæg, så måske er det svært at forstå det, jeg lige har lage på. Sendte Tablleten retur forrige lørdag. Han hentede den i går. Der har ikke været respons på mails undervejs i RMA forløbet eller til nu?

  4. Der er liv. I går blev pakken, hentet! Men stadig ingen respons på mails??!! Nu giver vi ham lige en chance et par dage, inden vi reagerer. Kunne dog være rart at høre fra Jecopix?

  5. [quote name=”TNFSDK”]Mener faktisk ikke de må hæve før varen er afsendt.[/quote]
    Tror jeg du har ret i faktisk…

  6. Fik min efter 10 dage, men ingen tilbagemeldinger på de 4 gange jeg forsøgte at kontakte dem 🙄

  7. Jeg kan melde mig til koret %: Ingen tablet og ingen kontakt 8 dage efter jeg har betalt.

Skriv kommentar
account_circle
email