AppsAndroid.dk er snart tilbage

AppsAndroid.dk har været nede i en rum tid pga. sygdom og, efterfølgende, omstrukturering.

Alt dette er nu ved at være overstået og siden er kommet op at køre igen. Hele teamet forventer roligere sejlads fremadrettet, med masse nye tiltag og, ikke mindst, android anmeldelser og nyheder.

Til de lidt mere tekniske, så er hjemmesiden blevet overført til WordPress i stedet for Joomla, da vi simpelthen havde så mange problemer med spam i kommentarer og forum, at det var svært at holde styr på det hele.

Med det nye setup bør problemerne nu være fortid, men hvis du, kære besøgende, ser en kommentar eller forum-post som er spam, må du meget gerne indberettet det, så den kan blive fjernet. Det pjat er der ingen der gider se på 😛

Hvis du har spørgsmål, så smid en kommentar herunder.

Vi ses snart! 🙂

Læs også:  Huawei med nye video-teasers med fokus på P20’s kamera-evner
(2) kommentarer
  1. Hejsa – jeg har en Ine plus 5t. I starten sendte og modtog den fint MMS. Der var dog nogle enkelte modtaget hvor den skrev de var ugyldig når jeg ville sende.
    Jeg har overført kontakter og beskeder fra iPhone 5s. Så begyndte den at skrive at MMS besked ikke kunne sendes, da det var for mange beskeder der ikke var sendt. Nu kan jeg heller ikke modtage. Meget frustrerende. Jeg har Telmore som udbyder.
    Gode råd til læsning ? 🙏 Har snakket med Telmore og chattet med one plus, uden held.
    Hilsen Marianne

      1. Er der kun problemer med MMS? Eller er det også SMS?
      2. Hvad sagde Telmore?

      Nu har jeg ikke lige et One Plus 5t liggende, men problemer med MMS skyldes ofte forkert APN opsætning. Vi har en guide her på siden, men den er forældet nu og skal højst sandsynligt opdateres.

      Det er svært at sige om problemet ligger hos din telefon eller udbyder, men det KAN lyde som om det er netværket. Bare underligt hvis det virkede i starten…

      Imellemtiden ville jeg tjekke APN opsætningen. Telmore henviser til https://www.telmore.dk/hjaelp/om-android (se under “MMS med Android”)

      Start med at notér dine nuværende egne indstillinger, som backup. Derefter prøv med dem Telmore foreslår og afslut med en genstart.

Skriv kommentar
account_circle
email