Xperia Z problem med meddelser

namasaya

New Member
Hej herinde,
Jeg har netop opdateret min Xperia Z til lollipop og efterfølgende virker min SMS meddelser app ikke. Jeg kan åbne appen men hvis jeg prøver at sende en SMS siger den kan ikke sendes. Jeg kan heller ikke slette beskeder så stopper appen.
Jeg kan heller ikke modtage Sms'er.
Jeg har checket sms central nummer og sim i en anden mobil, så jeg er ret sikker på at det er mobilen eller appen.
Håber der er nogle der kan hjælpe
Mvh

Høy

New Member
Prøv først at genstarte din Xperia Z, derefter hop ind i indstillinger og tryk mere og helt nederst "overfør automatisk indstillinger for mobilt internet og sms" og se om det hjælper...ellers kunne du overveje en nulstilling, men lad os først prøve det andet og så tage det et skridt af gangen.

namasaya

New Member
Hej Høy,

Det har jeg allerede gjort :). Jeg har checket sms central nummer etc.

Nulstilling ville jeg jo helst undgå. Jeg har undersøgt at downgrade tilbage til KitKat, men det er lidt omstændeligt.

Mange tak
Nama

kelddaug

New Member
[quote="Namasaya" post=14063]Hej herinde,
Jeg har netop opdateret min Xperia Z til lollipop og efterfølgende virker min SMS meddelser app ikke. Jeg kan åbne appen men hvis jeg prøver at sende en SMS siger den kan ikke sendes. Jeg kan heller ikke slette beskeder så stopper appen.
Jeg kan heller ikke modtage Sms'er.
Jeg har checket sms central nummer og sim i en anden mobil, så jeg er ret sikker på at det er mobilen eller appen.
Håber der er nogle der kan hjælpe
Mvh[/quote]
Har du prøvet at rydde data i sms appen.?

Galaxy S6