Vis som desktop version

guldager

New Member
Nu da jeg har købt mig en tablet er der en ting som jeg synes mangler på mobilversionen af siden.
Der mangler en knap som gør at man overrider det at siden bliver vist som mobilversionen og i stedet viser siden som man kender den fra en computer.

PS: Ved godt at man kan gøre det i dolphin browseren, men det burde ikke være nødvendigt :-;

Høy

New Member
Du har helt ret...jeg har virkelig bøvlet med den møgknap og den kommer på når økosystemet tillader det....så bare hæng på lidt endnu...hvilken tablet?

Høy

New Member
Hehe..ahem ....ved nærmere blik kan jeg se at jeg har svaret den kære Guldager op til flere gange uden at have set det....man ser ikke skoven for sine bare tæer....er du happy med den Guldager?...jeg vil også snart have en....går lige ind og spørg om jeg må :)

guldager

New Member
Jeg er super glad for den. Har kun gjort en ting bedre i mit liv, og det var da jeg købte min desire (skiftede fra iphone til android)

Nu skal jeg bare lige få kies til at være med på mine lege, og så er den tip top. ;-)
Og så er det super fedt at man kan spare en tudse ved at købe wifi-versionen og så få 3G ved hjælp af wifi-tethering på mobilen. :p

Skal også lige tage mig sammen og se om den gider lege med mit Samsung fjernsyn. ;-)

tnfsdk

New Member
Har selv overvejet en tablet, men har bare også en eller anden ide om at jeg bare ikke får den brugt heller når jeg endelig får den.

klintoe

New Member
Flemming, præcis samme tanke havde jeg...... "havde jeg", men nu har jeg været så heldig og "låne" en Flyer :)

Jeg må sige, at det er sjældent jeg åbner for min PC derhjemme...
Bare ligge i sofaen, lænestolen og snuppe min Flyer, det er squ nemt og bekvemt :)

Selvfølgelig erstatter den ikke PCen, da det kun er til surf, apps, tjekke mails og andet små hygge...
Det er lidt en mellem ting... En mobil, der ikke kan ringe, men med en stor skærm... og en PC, som ikke kan klare de tunge opgaver, som Word, Excell og redigere billeder...

Men ingen tvivl herfra, Tablet er kommet for at blive og når man kigger på den kommende Windows 8 (undskyld), men så kommer der en fuldblods og kampdygtig Tablet, som kan klare ALLE opgaver :)

klintoe

New Member
Når jeg skal købe en ny Tablet, så bliver en 10"... Synes Flyer nogle gange er lige lille nok, selvom den har en ok størrelse :)

guldager

New Member
Og da jeg går i skole er det rart at man kan finde bøgerne som pdf eller ebook hvorefter man kan bruge sin tablet som bog (Da det er bedre at sidde med det i hånden end på en almindelig bærbar)

Høy

New Member
Jeg ville helt klart også bruge en tablet. Lige nu sidder jeg fra morgen til aften og svarer forum og mails over mobilen (tænder først computeren om aftenen for det meste), og da ville det være noget lettere med en tablet....

guldager

New Member
Tak mathias.
Men nu har jeg valgt at prøve dolphin for Tab browseren. Og synes faktisk at den er ret god indtil videre. ;-)

Men det er godt at vide at muligheden er der.

Høy

New Member
Dolpin er klart den bedste browser, og den hurtigste. Du kommer til ar elske at du bare skal slide skærmen og så har du dine bogmærker i venstre side...og alle dine plugins i højre...

guldager

New Member
Hvis der er noget jeg vil klage over, så er det netop bogmærkerne.
Dolphin har nemlig smidt alle mine bogmærker i en mappe i stedet for den opdeling jeg har i standard browseren.

tnfsdk

New Member
Høy,

Nu vejer min bærbare så kun ca 2 kg med batteri og det hele så tror stadig ikke en tablet er helt noget for mig :p. Kan godt vente de 15-30 sekunder på at den vågner >_>.

Men kan i ikke snart gøre noget ved hjemmesiden for den er godtnok horrible at tilgå fra en telefon, specielt når at man skal svare eller skrive indlæg.

Høy

New Member
jamen den er da perfekt tilpasset telefonen ikke???..den er faktisk så godt tilpasset telefonen at jeg snart kan afsløre et rimeligt godt projekt som jeg er blevet tilbudt...hvis jeg da kan få handlet det ordentligt hen......eller mener du kun at besvare?....jeg har ingen problemer på nogen af mine mobiler med at besvare kommentarer, men der er flere der har nævnt at det hopper op og ned, i forum gør den det ved mig på den mobile version. jeg har haft fat i udviklerne op til flere gange, så jeg regner med at der kommer en opdatering der klarer det, de har ihvertfald ikke kunne hjælpe mig endnu. jeg kan ihvertfald love dig at du kommer til at kunne bruge både hjemmesiden og forum over mobilen i den nærmeste fremtid, for det skal bare virke...

tnfsdk

New Member
Jeg kan kun se halvdelen af siden medmindre at jeg zoomer ud og kan ikke panne overhovedet. Og når jeg besvarer i forum så hopper vinduet op og ned, frem og tilbage indtil at skrive markøren er indenfor vinduet igen.

klintoe

New Member
[quote="TNFSDK" post=5210]Jeg kan kun se halvdelen af siden medmindre at jeg zoomer ud og kan ikke panne overhovedet. Og når jeg besvarer i forum så hopper vinduet op og ned, frem og tilbage indtil at skrive markøren er indenfor vinduet igen.[/quote]

Same problem here....

Høy

New Member
Den hopper også her...men hvad mener i med halvdelen ...jeg har prøvet og fået bekræftet at alt er perfekt tilpasset....lige med undtagelse af forum hvilket er grunden til at forum er fjernet fra mobilversion ...nu gør i mig helt nervøs for den skulle gerne vise det samme på alle Samsung og det samme på alle htc osv???

Høy

New Member
Gider i prøve at tilgå den her artikel på mobilversion og skriv en kommentar...her virker det fint på fire mobiler.... http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/392-er-dette-ice-cream-sanwich.html