VD

Hej alle
Jeg hedder Pernille, men kælenavnet Verdens Dejligste har fulgt mig en del år, hvilket er ret fedt. Jeg sad foran en café i solen og en pige kom forbi og sagde "Hey, er du ikke Verdens Dejligste?"

Jeg er 33 og har haft nokia, nokia, nokia, nokia og sony ericsson, sony ericsson, sony ericsson og ja, I får vist et rimeligt billede af mine tidligere mobiltelefoner. Jeg har nu haft min Nexus S i ca 2 uger og det er min første smartphone. Jeg synes virkelig den er fed, selvom der er nogle ting jeg savner.

Jeg er 33 frostklare vintre gammel, har et spændende arbejde i et internationalt miljø og er også frivillig indenfor 'det internationale', hvor jeg er social mentor for nogle internationale medarbejdere på mit arbejde.

Jeg elsker at rejse og har boet tre gange i udlandet. Har dog boet i Danmark de sidste 6 - 7 år og elsker min to-værelseslejlighed i København. Det er 'kun' til leje, da jeg dels ikke har råd til at købe og dels godt kan lide ikke at være stavnsbundet. Jeg har et ret stort behov for frihed.

Jeg elsker musik, særligt rock og heavy. Af mine favoritbands kan nævnes D-A-D, Ramones og Cinderella, men jeg elsker også fx Johnny Cash, Misfits, Metallica og mange, mange flere bands. Jeg går ikke til så mange koncerter mere, som jeg gerne ville.

Jeg har ingen kæreste pt og ingen søskende, men masser af venner og bekendte og en lille familie. Jeg er håbløs til det med teknik, så jeg kommer nok med en del råb om hjælp herinde på denne fine side. Nå ja og så starter jeg åbenbart alle mine afsnit med "Jeg" :blink:

Hav det godt,
Pernille

guldager

New Member
Velkommen til.

<strong>Klintø skrev:</strong>
<blockquote>Du råber bare og Høy kommer sikkert flyvende :)

Velkommen til ;)</blockquote>

Tror også der er andre der kan hjælpe hvis det nu er at Høy er langsom ;)

Høy

New Member
@klintø: hehe, lidt sjovt faktisk...meget sjovt faktisk.

@Sølvager: hehe...faktisk også sjovt. Sidder stadig og griner.

@verdens dejligste: velkommen til fra mig også. Hører stadigvæk "Night songs", tror Jeg har hørt "Gypsy road" en million gange. Så kender du også Slayer, og Skid Row, og mit absolut teenage besat af band: WASP?

agubba

New Member
Hej og velkommen til den anden verden :p . Håber du får gode oplevelser og hjælp til det du skal have hjælp til.

Hej alle, og tak for velkomsten igen. Jeg føler mig meget velkommen.
Høy: Ja klart jeg gør! Jeg har set WASP et par gange, sidst da de spillede på The Rock i København her for nogle år siden. Den sidste koncert jeg var til var danske Corpus Mortale og før dem var det Illdisposed, så jeg har holdt mig lidt til den danske scene (ikke med vilje, dog)

Hvad var jer andres sidste koncert?

Her er i øvrigt et lille service link til Cinderella sangen Høy snakker om:
http://www.youtube.com/watch?v=6j7E7pvLxmI
Cinderella kommer på Europa tour til sommer og spiller bl.a. i London, Helsinki, Oslo og Stockholm - desværre kan jeg ikke se dem, hvilket er kæmpe nedtur.
Skal I på nogle festival i år?

Når nu vi er ved musikken, har jeg i øvrigt har jeg nogle problemer med at konvertere mine wma filer til mp3, så jeg kan overføre dem til og afspille dem på min nexus. Jeg har overført dem tidligere som wma til USB'en, men kunne ikke finde dem og afspille den via den pre-indlagte musikafspiller, ej heller via den der power-amp jeg har downloadet og betalt for.
Jeg har downloadet freeaudioconverter audio edition til min pc, men har ikke kunne finde ud af at ændre det fra wma til mp3 (håbløs! mærk jeg mine ord)

Høy

New Member
Nu kender jeg ikke lige den converter du har der, men processen er simpel (nemt for mig at sige). Du skal finde sangen, og så skal du vælge mp3 som "det endelige mål". Du skal altid hvis det er muligt gemme dine sange som mp3...det er det mest brugte format.
Jeg har også set både Cinderella, W.A.S.P, ACDC, Guns`n roses osv, men det er ved at være nogle år siden. Jeg gad så godt se Cinderella eller WASP igen.....tak for sangen...Tom Kaefer har bare en stemme der bare wow....mange år siden jeg sidst har den video