• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Uoriginale batterier til mobilen fra Kina er de gode nok?

Hører så mange skræmmende historie om folk hvis mobil er brændt af fordi de har købt uoriginale batterier til den og da en anden tråd herinde handler om billige mobiler fra Kina fik jeg idéen til denne tråd for jeg vil gern hør om nogle af jer har erfaring med uoriginale batterier og om de virker? hvis jeg køber et batteri der er dobbelt så stort som det jeg har nu giver det så mere batteri eller bare det samme for hvis ikke det forlængelse batteritiden er der ingen grund til at købe det.

Der går mange historier om eksploderede batterier og nedbrændte huse (kun en enkelt om nedbrændt hus) og svære læsioner på kroppen hvor sådan et batteri har været tæt på...

Samtlige fabrikater siger at man skal købe originale batterier og det er grunden til tror jeg at flere og flere producenter af mobiler laver mobiler med "låste" batterier så man ikke kan fjerne dem

om jeg har et decideret råd til dig andgående køb af batterier som er uoriginal.. både og.. jeg reparere mobiler for venner og bekendte i ny og næ.. forleden skiftede jeg batteri på en iPhone 5 der valgte jeg at bruge en uoriginal batteri.. siden er hans mobil blevet dårligere end før (med den originale batteri) til at holde strøm om det er en en gangs tilfælde ved jeg ikke men jeg ved næste gang jeg skal skifte reservedele på/i en mobil bruger jeg originale dele.. ja man kan spare penge ved at købe dem i asien men jeg tror man er bedst tjent i længden med originale dele især skærm og batteri

Men hvis du bestemmer dig for at bruge et uoriginal batteri håber jeg du fortæller om dine oplevelser med den på godt og ondt ;-)

Til dit spørgsmål om at købe et dobbelt så stor batteri som den der sidder i din mobil ville jeg personligt vælge enten en original High capacity battry eller en der er godkendt af producenten...

:)

Hvis du har brug for en mobil med temmelig god battri levetid så prøv at se på denne mobil <a href="http://www.elephone.hk/P5000.html" />HER</a> ;-)

5350mAh batteri ttt

i reklamen siger de man kan bruge den som powerbank til at oplade andre mobiler :)

Jeg har besluttet at bestille original batteri. Kæresten faldt over en historie fra sidste år hvor nogle eksperter frarådede at bruge uoriginale ladere og batterier og så var der lissom ikke så meget mere at sige til det :)