TV2 Vejret

sharky

New Member
Hej alle

Jeg har et underligt problem med at få installeret TV2 Vejret

Min mor har en HTC Desire og der er installeret TV2 Vejret og den virker fint uden problemer.

Min egen telefon er en HTC Desire HD - men der kan jeg ikke finde TV2 Vejret - på alm. Market og da slet ikke installere det selv om jeg kan finde TV2 Vejret på Appbrain, men den vil ikke lade sig installere.

Nogen der kan hjælpe mig med hvorfor det ikke kan lade sig gøre?

Høy

New Member
Du har ret...det er et underligt problem Henrik....
Øhh..har du nok plads på telefonen? Jeg ville til at høre hvilken rom du kører med men du har opdateret HTC Desire HD til 2,3 Gingerbread og du kører 2,2 på HTC Desire...måske det har noget med det at gøre..eller at DHD har LCD skærm og Desire Amoled (afhængig af hvornår du har købt den).....jeg kan prøve senere at hente det....

klintoe

New Member
Jeg har lige prøvet at søge efter den på Marked (mobilen) og den vil heller ikke finde den.... Men når jeg søger på Marked (pc) så kommer den frem, til gengæld understøtter min Sensation ikke, men det gør min Desire!!! Så måske det er derfor, at din DHD ikke understøtter Tv2 vejret!!!

Ellers prøv og mail til app@tv2.dk og spørg dem??

Pyt det gør jeg selv........ jeg vender tilbage med deres svar :)

sharky

New Member
Har skrevet til TV2 om problemet men ikke lige på den mail du angav, nå men så er der flere steder det bliver opdaget hos Tv2 at der er problemer med TV2 vejret.

Men jeg kunne nu godt tro at det er fordi jeg har Gingerbread 2.3.x installeret på min DHD

For på den Desire som mi mor har den har den lidt ældre version installeret.

sharky

New Member
Masser af plads på min telefon på DHD også på SD kortet

Android version: 2.3.3
HTC Sense : 2.1
Kerne version: 2.6.35.10--gd2564fb

Håber at det var de oplysninger du ville have på min DHD - Jeg har ikke rootet min DHD da jeg ikke kan hitte ud af det

sharky

New Member
Jeg har fået dette svar fra TV2 i dag. :( :( :(

Hej Henrik
Tak for din mail.

Vi beklager, at du har problemer med vores app.

Problemet med apps til Android er, at der findes mange modeller, styresystemer og udgaver af disse smartphones. Som det er nu, kan det ikke lade sig gøre, at lave apps der fungerer lige så godt dertil, som på iPhone. Det er ikke noget vi har bestemt, vi kan blot ikke ændre på det faktum at iPhone og iPad kan håndtere langt mere indhold i apps, end Android telefoner kan. Det er derfor ikke muligt at lave den samme app til de to systemet. Vi kan kun give dig ret i, at de fleste apps er bedre på en iPhone, men vores lanceringer til Android er ikke andenhåndarbejde, der er blot ikke udviklet redskaber til, at udvikle Android Apps, der fungerer optimalt på samtlige Android modeller på markedet.

Hvilkårene for Android ejere kan værel ringere end for iPhone ejere, når det kommer til apps, men i vores tilfælde gør vi vores bedste for netop at udvikle apps der fungerer for de fleste, dog er vores primære fokus på HTC mobiler og Samsung mobiler, da der sælges mange af disse i Danmark.

Det er beklageligt at du oplever fejl med din app. Vi tester jævnligt alle vores applikationer på egne telefoner, både til iPhone og Android Modeller. Vi har, netop på grund af, at der findes så mange Android modeller på markedet, ikke mulighed for at teste den specifikke fejl du oplever. Vi opfordrer til, at du holder øje med opdateringer til den pågældende app, og ellers prøver at geninstallerer den på din telefon.

Har du yderligere kommentarer eller spørgsmål, er du naturligvis velkommen til, at kontakte os igen.

God dag.

Med venlig hilsen
Katja
TV 2 NET Kundeservice

Høy

New Member
OK...så må de jo til at komme igang. Hvis Klintø nåede at sende sin mail inden du postede det her kunne det være sjovt at se om det er det samme svar han får...