• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Trådløs oplader

[quote="GertHansen" post=12299]Er det en dårlig ide, at lade telefonen op trådløst?[/quote]

Nej det mener jeg ikke, lade hastigheden kan muligvis være lidt langsommere med trådløs.

Denne er ret cool = http://www.adata-group.com/product_feature_9_283_us.html

Jeg har nu selv bestilt den trådløse ADATA oplader, til min Note 3, den er undervejs fra ComputerSalg til Kr. 377,49 incl fragt
( <font color="#ff0044">OPS</font> : Den virker tilsyneladende ikke til Nexus 4 ) Se Adata´s på hjemmeside til hvilke mobiler den virker.

Hvorfor trådløs ? er det ikke lige meget.? Uanset hvad skal den jo oplades via ledning
Stødte forleden på en lille smart sag som kan være i lommen.
http://www.mobilefun.co.uk/fuel-the-worlds-smallest-smartphone-charger-micro-usb-red-p44781.htm?referer=N_650651125&utm_campaign=16th+April+Fuel%3A+The+World%27s+Smallest+Cell+Phone+Charger+-+Micro+USB+-+Red&utm_medium=newsletter&utm_source=Mobile+Fun

Jeg kan godt se idéen i at oplade trådløst man kommer hjem/ind på kontoret "smider" mobilen på docken så er den næsten altid opladet.. uden man skal rode med ledninger :)

apropos er der nogle af jer der kender <a href="http://www.theairdock.com/" />The Air Dock</a> til bilen
hvad er jeres mening om den...

@Buch : hvis man oplader trådløst slipper man for at smide en ledning i mobilen du kan bare smide din mobil oven på en plade og så lader den op. Ved ikke om jeg misforstår dit indlæg :)

[quote="PeterH" post=13295]@Buch : hvis man oplader trådløst slipper man for at smide en ledning i mobilen du kan bare smide din mobil oven på en plade og så lader den op. Ved ikke om jeg misforstår dit indlæg :)[/quote]

@Peter Du har såmændt ikke misforstået noget. Trådløs oplader er da fint nok, men at fremlægge det som det eneste saliggørende synes jeg er for meget. 1.Erkender blankt, at der findes mange smarte trodløse opladere, men Guld kan købes FOR dyrt. 2. Man skal jo alligevel bruge en ledning når opladeren skal oplades via stik eller PCen. 3. Oplader i dag følger der en meget lille stump ledning med (ca 10 cm. ) som ikke kan generer nogen sammen med opladeren.
I dag kan den også fås/købes med indlagt ledning.
<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/02/Oplader.jpg">Oplader.jpg</a></li></ul></div>

Ja både og <a href="http://www.appsandroid.dk/joomla/forum/min-profil/830-buch.html" />Buch</a> jeg kan se det "smarte" i at have en trådløs oplader i hjemmet... tag mig som et eksempel (jeg har IKKE en trådløs oplader... endnu ) :)

jeg kan sagtens forestille mig at når jeg kommer hjem ligger jeg min mobil på opladeren mens jeg får ordnet mine rutiner når jeg kommer hjem... smider jeg mig på sofaen og ikke bruger mobilen ligger jeg den på pladen så lige gyldig hvad jeg foretager mig er der altid strøm på min mobil uden at jeg behøver at bruge en ledning hver gang.. :)

og i øvrigt så slider man ikke sin telefon på samme måde som hvis du hele tiden sætter et stik i og der efter tager den ud (mange hiver den faktisk ud) ttt
så der sparer man også slid på mobilen (jaja ved godt det er minimalt ;-) )

men ja pas på med at købe guld for dyrt jeg er helt enig bare fordi noget lyder smart er det ikke sikkert det er det o))

siger jeg mens jeg kigger over på den bunke af tilbehør til min Playstation som jeg aldrig bruger )) ))

@jmolholm, nu må du bære over med min måde at udtrykke mig på, men jeg synes det er en kær måde at beskrive "nødvendigheden" af en trådløs oplader.
Nu er jeg af den opfattelse, at en ekstern oplader, er en man har i sin lomme eller sin taske som ekstra erstatning når katastrofen er indtrådt
Kunne du ikke hente noget ekstra energi når du nu er oppe i vindmøllen ??? :)
Med hensyn til strøm fra ledning er det da ikke noget problem, den ligger jo parat til opladning af mobilen så er der da ikke langt til også at bruge den til opladeren.
I øvrigt kan jeg fortælle dig, at jeg haren billig oplader der har ligget i min taske i over en mdr. og der var stadig nok strøm på til at oplade mobilen.
Når det kommer til stykket tror jeg mere på, at vi hverisær vælger efter hvad vi har råd til, hvad vi har brug for og ikke mindst hvad vi synes er smart lige nu.

@Buch ja der er vi fuldstændig enige :) tror også det er penge pungen og hvad man forelsker sig i der afgør hvad man vælger og ens rutiner er jo sæet ikke ens heldigvis er man forskellige alle sammen o))

Men du skal ikke undskylde for din måde at udtrykke dig på :) som sagt vi er alle forskellige og her på sitet er der plads til alle ():

Apropos forskelligheden.. Det er jo også den der gør android verdenen så - indbydende i mangel af bedre ord det er der for der findes og stadig udtænkes nye gadgets til os, på grund af folks alsidighed jeg finder mange nye ting hvor jeg tænker wauw.. Det vil jeg have :) men igen.. Pengepungen :)