Tråden om popcorn time

johndoe

New Member
Jeg ved ikke med jer andre, med den tråd om popcorn time synes jeg ikke er i orden ifølge vore regler om warez.

Tråden er i og for sig god, da den handler om lovligheden i streaming/deling af kopieret materiale. Men i tråden er der nævnt en app ved navn, som folk så kan gå ind og hente. Dermed er vi indirekte med til at sprede warez.

Hvad siger mine kyndige med-moderatorer/admin?

Høy

New Member
Hmm har ikke spekuleret så meget over det men du har faktisk en go pointe. Hvad tænker du vi skal gøre? Slette linket? Vi har heldigvis ikke været helt vildt ramt af sådanne tråde, men det vil selvfølgelig blive svært hvis en anden opretter en lignende tråd med et link, at forklare hvorfor vi sletter hans indlæg og ikke dette.. Det du tænker Johndoe er at det gælder om fra starten at holde forummet "rent" ikke? Eller mener du vi skal slette hele tråden?

Til info har jeg i øvrigt fået tilbudt at dette forum bliver flyttet over på Android forum dk da jeg er blevet kontaktet af den nye ejer der overvejer at åbne et nyt forum. Jeg har dog sagt nej til det da jeg er bange for at "miste for meget" ved ikke at have forummet her på Appsandroid.dk længere..

Høy

New Member
Har lige læst tråden igennem og min mening er også at det er ok at spørge om den er ulovlig, men ikke at fortælle om hvordan den kan bruges.. Det er jeg helt med på at det ikke er okay og jeg synes godt at i kan slette de indlæg i finder nødvendige... Hvad siger du Jmolholm? .. Ham fra popcorn time der kommenterer har ikke noget at gøre med popcorn time tror jeg.

jmolholm

New Member
som Johndoe skriver hvis vi kun snakker om lovligheden ved popcorntime og andre ligende tjenester så har jeg intet imod sådanne tråde

men at diskutere hvordan og hvorledes står jeg af

Jeg er enig med jer denne forum skal holdes "ren"

johndoe

New Member
Ok.

Jeg ser det sådan her:

Jeg skriver i tråden at diskussioner om lovligheden ved diverse apps er gode og konstruktive, og som sådan meget velkomne. Men alle henvisninger til navngivne apps bliver fjernet med respekt for diskussionen.

Har jeg et enigt modteam i ryggen?