Til Jmolholm

Høy

New Member
her kan du prøve at slette eller andet via de nye knapper du har fået til rådighed som moderator.

dette er en test...

Høy

New Member
får du notifikationer hver gang der svares her i forummet? hvis ja, skal jeg deaktivere det så du ikke gør det? Jeg har det selv deaktiveret da det er ret træls hele tiden at få nye mails hver gang der er en der har svaret :)

jmolholm

New Member
Åh ja den har jeg faktisk tænkt på om det ikke ville være en god idé - jeg mener jeg er jo dagligt inde og kontrollere forummet afligevel... Så ja bare slå den fra Høy det kommer nok til at virke som en stress faktor engang når jeg når op over 1000 forum indlæg... Forresten nu du er min chef syntes jeg du skal vide at jeg hedder Jørgen Mølholm (ikke fordi min mail afslører det) men bare kald mig Mølholm det gør alle andre ;-)

jmolholm

New Member
hejsa ja har leget lidt med det :)
jeg kan godt forstå knapperne Slet emne men den der hedder Moderate topic den kan jeg ikke greje den vil kun flytte tråden hos mig...
sticky betyder at hvis vi finder en tråd vi syntes er genial på en eller anden måde så kan vi gøre den sticky så den "limer" sig fast i toppen af sub trøden
Lock er at jeg kan låse den så man kun kan læse den men ikke skrive mere i den...

Høy

New Member
yup du har helt ret i det du skriver..moderate er kun til at flytte indlæg med...vi er ved at lave forummet helt dansk så du slipper for at der står lidt engelsk og lidt dansk hist og pist...og hej til dig Jørgen Mølholm..havde faktisk gættet at det var dit navn selvom det var utroligt svært med den mail du har valgt :)

Høy

New Member
nu skulle "nye poster" være deaktiveret...du vil selvfølgelig få en notifikation om de tråde du selv deltager i hvis du har sat hak ved dette, men nu burde du ikke få besked om nyoprettede emner...giv lige lyd hvis ikke det virker..