Til Jmolholm 2

Høy

New Member
Vi er lige nu 3 med moderator adgang. Mig, dig og JohnDoe. Tror at JohnDoe har haft travlt de sidste måneder (lige som mig selv)men han har stadig moderator adgang. Denne post kan du også prøve at lege lidt rundt med hvis du vil.
Den er postet i "subforums for admins" og det er kun os 3 der kan se hvad der bliver postet herinde.

jmolholm

New Member
har lige et spørgsmål ?

jeg er ved at få kutymen på det her forum ind under fingrene - hvis nu der er en der laver dobbelt post som buch har gjort den med nummerviser skal jeg så bare lukke (Lock) eller slette den?? eller bare lade den være åben?

hvad plejer i at gøre? ttt

johndoe

New Member
Velkommen til Jmolholm!

Ja, jeg må indrømme at jeg har haft travlt med det ene projekt der ødelægger min fritid, nemlig arbejde. Men skal nok være mere på her inde i fremtiden.

jmolholm

New Member
Hej JohnDoe og mange tak :)

håber jeg kan leve op til jeres forventninger som forum Mod :)

Kender selv til den der fritids killer der.. Arbejdet.. Har været sendt rundt i hele Europa det meste af sidste år så både familie og venner og ikke mindst min hobby elektronik og teknik har været lidt for meget på stand-by ;-)

Men er glad for i har taget mig ind i folden her på AA
Nå kan ikke skrive mere uden at det kommer til at lyde cheesy så kan i alle have en kanon søndag nat i superbowls tegnet :)

Høy

New Member
Jamen velkommen Jmolholm :) jeg tjekker lige op på det med forhåndsvisningen...
Og @JohnDoe, no worries, jeg har heller ikke selv haft tid og kender kun alt for godt at både arbejde og familie kræver at vi møder op :)

Høy

New Member
Der kommer iøvrigt (skulle gerne stå færdig den 1/3) et nyt design og så kommer der langt om længe danske knapper..det giver både en bedre placering på Google og så er det ikke så forvirrende :)