Tapatalk

buch

New Member
[quote="Høy" post=11523][quote="Ted1957" post=11517]Havde glemt at logge ind med Ted1957 - Nu virker det

Hvis man skal besvare med "Quote" skal man trykke på teksten og besvare via blyanten i top af skærm ( Tapatalk )[/quote] aha, ok der er lige nogle ting jeg også lige skal lære her.. Jeg må lave en video til nye brugere... Vi får iøvrigt vores egen forum app via tapatalk, altså så man ikke behøver gå ind via tapatalk men via vores egen forum app.

Skrevet via Tapatalk app til Android.[/quote]

Omtalte video ang. brugen af Tapatalk til nye brugere er vel også en god ide for "gamle" brugere" ? ():

johndoe

New Member
[quote="Høy" post=11534]det har jeg heller ikke. Og jeg er endda "over dig" i rang, så jeg tror at det måske ikke er muligt? Ihvertfald ikke endnu sammen med Kunena. det er kun et halvt års tid siden at Kunena blev understøttet af Tapatalk, så mon ikke at de udvider funktionerne efterhånden...jeg er ihvertfsald ret sikker på at det kan lade sig gøre når vi for vores egen forum app via Tapatlk, da er der flere muligheder..[/quote]

Jo jeg tror også det er noget der er afhængigt af kunena. For med andre fora kan det lade sig gøre.

Men det bliver spændende med vores egen app!

Høy

New Member
Når I får en notifikationer fra tapatalk skriver den så at den mangler valid id? Altså hvis i trykker direkte i status baren og tilgår tapatalk?

Høy

New Member
Du skal gå ind i indstillinger i tapatalk og trykke ja til det, så får du en besked i din status bar hver gang der kommer et nyt svar på et af de emner du abonnerer på.. tror egentlig at det er slået til som standard.. Får i andre heller ikke notifikationer?