Tapatalk

ted1957

New Member
[quote="Høy" post=11513]Dette er en test via tapatalk

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk[/quote]

Hej Høy - Jeg kunne se dette indlæg på Tapatalk, men ikke svare på Tapatalk på mobilen, så dette er på PC.
På Tapatalk på Mobil, er der 3 prikker i højre hjørne i toppen, normalt kan man vælge - Opdater / Svar / Del / Web visning / Kopier URL. Men jeg haf kun / Opdater

Høy

New Member
Dette er en test via tapatalk (forum hedder Androidernes forum, men der skal søges efter AppsAndroid.dk) det virker glimrende og i kan logge ind med jeres konto som i har i forvejen.. Og hej Ted, kan se at du er online i tapatalk :)

Skrevet via Tapatalk app til Android.

ted1957

New Member
[quote="Høy" post=11515]Dette er en test via tapatalk (forum hedder Androidernes forum, men der skal søges efter AppsAndroid.dk) det virker glimrende og i kan logge ind med jeres konto som i har i forvejen.. Og hej Ted, kan se at du er online i tapatalk :)

Skrevet via Tapatalk app til Android.[/quote]

Yes - Se lige indlæg #3

ted1957

New Member
Havde glemt at logge ind med Ted1957 - Nu virker det

Hvis man skal besvare med "Quote" skal man trykke på teksten og besvare via blyanten i top af skærm ( Tapatalk )

ted1957

New Member
Hurtig svar i bunden, er uden "Quote" ( Tapatalk )

Hvis man skal besvare med "Quote" kan man trykke på teksten, så den bliver blå og herefter besvare via blyanten i top af skærm ( Tapatalk )Se link

Eller tryk på tekst boblen, oppe = Quote og besvare via tastatur direkte

Havde glemt log ind i AppsAndroid i Tapatalk = Se link

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2014/01/Screenshot_2014-01-20-00-00-09.png">Screenshot_2014-01-20-00-00-09.png</a></li><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2014/01/Screenshot_2014-01-20-00-00-56.png">Screenshot_2014-01-20-00-00-56.png</a></li></ul></div>

Høy

New Member
[quote="Ted1957" post=11517]Havde glemt at logge ind med Ted1957 - Nu virker det

Hvis man skal besvare med "Quote" skal man trykke på teksten og besvare via blyanten i top af skærm ( Tapatalk )[/quote] aha, ok der er lige nogle ting jeg også lige skal lære her.. Jeg må lave en video til nye brugere... Vi får iøvrigt vores egen forum app via tapatalk, altså så man ikke behøver gå ind via tapatalk men via vores egen forum app.

Høy

New Member
[quote="JohnDoe" post=11521]Hej Høy!

Hvad med moderatorrettigheder i Tapatalk? Kommer der det?[/quote]
Godt spørgsmål, det tjekker jeg op på. Jeg har lige nu heller ikke admin rettigheder... Nå i havde oprettet en ny tråd, den finder jeg lige istedet for.

Tilføjet tekst af JohnDoe via Tapatalk. Så den rettighed har jeg. Men det er også muligt at have de andre Moderator muligheder.

Høy

New Member
@JohnDoe : hvis du trykker på teksten og så menu i øverste højre hjørne, kan du så redigere i andre indlæg? Det er den eneste mulighed jeg har nemlig..

johndoe

New Member
Jeg har også mulighed for at slette brugere. Det var en der reklamerede for noget på polsk. Han har jeg slettet.

Jeg kan heller ikke se hans indlæg mere. Kan du se indlægget i loggen? Slettede ham lige før jeg skrev dette indlæg.

johndoe

New Member
Ted 1957, eller en anden bruger, skriv lige et indlæg i denne tråd som jeg kan slette. Så jeg kan se om jeg har den rettighed. ;)

Høy

New Member
Nææ jeg kan ikke slette via tapatalk, kun redigere.. Hmm... Opdateret. Jo prøve at trykke på teksten og så bruge menu øverst så kan du slette.

Høy

New Member
det har jeg heller ikke. Og jeg er endda "over dig" i rang, så jeg tror at det måske ikke er muligt? Ihvertfald ikke endnu sammen med Kunena. det er kun et halvt års tid siden at Kunena blev understøttet af Tapatalk, så mon ikke at de udvider funktionerne efterhånden...jeg er ihvertfsald ret sikker på at det kan lade sig gøre når vi for vores egen forum app via Tapatlk, da er der flere muligheder..