Tapatalk til Android forum

marcushy

New Member
jeg har prøvet at bruge tapatalk men kan ikke helt finde ud af det )) når jeg åbner tapatalk så er der en masse udenlandske forums men ikke jeres?

ted1957

New Member
[quote="Høy" post=11744]Du skal søge efter "Androidernes forum" inde i Tapatalk app, så finder du det.[/quote]

<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2014/02/Screenshot_2014-02-13-14-53-01.png">Screenshot_2014-02-13-14-53-01.png</a></li></ul></div>

Høy

New Member
Præcis tak Ted1957, der er kun ét forum med det navn så det er det eneste der popper frem.

Skrevet via Tapatalk til Android

Høy

New Member
Får i også et brækket billede i det første indlæg her i tråden via Tapatalk?

Skrevet via Tapatalk til Android

ted1957

New Member
[quote="Høy" post=11747]Får i også et brækket billede i det første indlæg her i tråden via Tapatalk?

Skrevet via Tapatalk til Android[/quote]

Jeg kan ikke se det billed marcus har lagt ind, i Tapatalk app er der en sort firkant og når man tapper på den bliver den en lille lys firkant med en zigzag

På Forum på PC i Chrome, er der heller ikke indsat noget billed !<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2014/02/Screenshot_2014-02-13-16-53-06.png">Screenshot_2014-02-13-16-53-06.png</a></li></ul></div>

Høy

New Member
Han har ikke lagt et billede ind, i browseren er der intet, derfor burde der ikke være det brækkede billede, jeg ville bare lige være sikker på at det ikke kun var ved mig :)

ted1957

New Member
[quote="Høy" post=11773]Han har ikke lagt et billede ind, i browseren er der intet, derfor burde der ikke være det brækkede billede, jeg ville bare lige være sikker på at det ikke kun var ved mig :)[/quote]

OK, Det så umiddelbart bare ud som om han havde forsøgt at lægge billed ind, men det var kun når man gik på AppsAndroid App på mobilen.