Subforum: Diverse tablets/telefoner

janholbo

New Member
Jeg synes det er rigtigt godt, at der er forskellige sub-fora til de forskellige producenter af telefoner/tablets.

Jeg kunne dog godt tænke mig et sub-forum, der enten dækker alle tablets, hvor man kan poste om mere generelle ting vedr android tablets (og tilsvarende for telefoner)

Der kunne evt også postes spørgsmål vedr. diverse (Kina) fabrikater af tablets (/telefoner), der ikke har deres eget forum

Mvh

JanHolbo

Høy

New Member
God ide. det vil sige et forum for "ikke dyre" tablets? altså et "alt hvad der ikke passer ind andre steder" ting...
Den fixer jeg i løbet af ugen...tak for forslaget :)

janholbo

New Member
[quote="Høy" post=9208]God ide. det vil sige et forum for "ikke dyre" tablets? altså et "alt hvad der ikke passer ind andre steder" ting...
Den fixer jeg i løbet af ugen...tak for forslaget :)[/quote]

Der er to sider i det for mig.

1) det kunne være et super forum til Asus/LG/HTC/Samsung/etc fora, dvs et der dækker dem alle - jeg har eks et generelt spørgsmål på tværs af producenter.

2) "Andre" tablet er nødvendigvis ikke "ikke dyre". Acer's Android tablets er, svjh rent prismæssig i samme kategori som (nogle af) Asus, Samsung (og måske andre) uden at ende i "billig" kategorien. Så selv om det vil være en "catch-all" kategori er den ikke nødvendigvis "garbage" ;-)

Høy

New Member
Super at du har lidt tanke i det, og jeg har egentlig ikke spekuleret over det før du skrev det, men der mangler faktisk et "allround tablet forum" :)