Styring a 3. part musik på android

Troede aldrig jeg ville komme med så dumt et spørgsmål da det sikkert er pisse simpelt.
på iphone så finder musik controllen selv ud af hvad der spiller musik, og man kan så kontrollere næste nummer og lyd op og ned på låse skærmen.
Jeg bruger aldrig lokal musik men telmore musik.
Findes der en widget så jeg kan vælge næste nummer og pause?
Bruger c locker låseskærm, og ved faktisk ikke engang om der er den her mulighed på standard låseskærm

peterh

New Member
Der findes ingen dumme spørgsmål :) Android understøtter jo, som ios hvis også er begyndt på, som du skriver 3. parts apps som standard apps, og bruger du den indbyggede musik afspiller eller Google musik kan du smide en widget ud på dit skrivebord eller du kan styre via en widget på låseskærm. Det kræver at den app du bruger understøtter det og jeg har haft telmore musik sidste år og er næsten sikker på at det var muligt via lockscreen og styre musik.. Hvilken version af Android kører du?

jeg køre lollipop 5.0.2
og har prøvet at slå c locker fra, ingen ændring.

altså på en iphone, ligemeget om du starter musik på telefonen, åbner pandora, telmore musik, spotify osv osv, så er det altid tilbage, play/pause, frem og volume kontrol på låseskærmen.
skal man virklig installere en widget for HVER ting man ønsker at styre med en android? lyder virkelig besværligt

guldager

New Member
Det lyder som om det er en fejl. Nu har jeg ikke prøvet Telmore musik specifikt, men jeg ved at 3. parts musik apps understøtter låseskærm volume kontrol da jeg selv bruger spotify, og det har altid fungeret fint.

Det kunne måske hjælpe hvis du fortalte hvilken telefon du har? Ellers prøv at geninstallere appen?

Jeg har en z3 Compact. har nu haft slået c locker helt fra så det kun er standard skærm.
jeg får kun en blælke frem hvor der står hvad nummer der bliver spillet og hvor lang tid det er.
ingen slider der fortæller mig hvor langt jeg er i nummeret, ingen mulighed for at pause elelr vælge næste nummer.
volummen kan jeg jo styre på siden af telefonen, så er ikke det vigtigste ligenu

Har tilføjet screenshot af både iPhone og Z3<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/04/2015-04-2012.42.23.png">2015-04-2012.42.23.png</a></li><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2015/04/2015-04-2010.43.16.png">2015-04-2010.43.16.png</a></li></ul></div>

johndoe

New Member
Jeg tror det er telmore der har lavet ged i den. Alle de apps jeg bruger kan styres direkte fra låseskærmen.

Ellers har du været inde og rode i nogle indstillinger

johndoe

New Member
[quote="Henrik-Sommer-facebook" post=13919]tværtigmod, har pebble ur, så alle notifikationer er slået til.. og alt virker på uret[/quote]
Det forstår jeg ikke. Hvad betyder det? Når du får feks en sms, kommer den så på låseskærmen?

The One. Swifted.

johndoe

New Member
Når du siger at du har prøvet Google play, hvad mener du så: Google Music, eller play butikken?

The One. Swifted.

du stiller godtnok nogle dumme spørgsmål.
Da det omhandler styring af musik, så er det selvfølgelig google play jeg har testet.
Men er ikke relevant da jeg jo har gratis streaming med telmore musik, og er denne jeg bruger.

jmolholm

New Member
Hov stop dig selv og lad være med at lade diverse frustrationer gå ud over dem der vil hjælpe dig... :-(

Jeg har ikke hørt om lige præcis dette problem før eller jo en gang der hjalp en gendannelse (som det hedder hos Apple)

Jeg tror at enten Telmores netplay har lavet ged i den på din enhed eller at du har rodet i en eller anden indstilling som du absolut IKKE skulle have rodet med..

Høy

New Member
Henrik, både Johndoe og Jmolholm stiller helt gratis deres tid og viden til rådighed for at hjælpe andre, inklusive dig, og hvis der bliver stillet spørgsmål er det kun for at kunne hjælpe dig bedre. De er herinde af deres egen fri vilje og modtager intet får det.. Så lad Venligst ikke dine frustration gå ud over dem.