Sony Z2 fryser når den ringer

fru roennebaek

New Member
Hey,
Min Sony Experia Z2 fryser af og til når den ringer.
Det eneste jeg kan gøre er, at genindlæse telefonen til oprindelig tilstand.
Den gør det helt umotiveret. Men når den gør det er der kun én vej og det er geninstallering.
Nogen idéer ????
Jeg har prøvet at geninstallere UDEN div. APPs uden held.
Den kan virke fint i flere uger og så lige pludselig.....
Håber der er nogen der kan hjælpe, for den bruges også som firmatelefon.

Høy

New Member
det vil sige at det ikke er en bestemt app der er skyld i det? eller sker det altid når der er et opkald? Du kan prøve at køre en diagnose på telefonen via menuen, men hvis den virker fint i nogle uger og det så pludselig sker, så kunne det godt tyde på at det sker i forbindelse med en bestemt action...

fru roennebaek

New Member
Umiddelbart kan jeg ikke forbinde det med en bestemt app.
Og ja det er kun i forbindelse med at der er et opkald til mig.
Det er jo svært at sige hvad det er der gør det, for jeg opdager det jo først når der er opkald og jeg kan jo have gjort et eller andet lang tid før.

Høy

New Member
Ok, jeg har selv brugt Xperia Z2 igennem et halvt års tid og har ikke været ude for det problem du beskriver så jeg må lige se om jeg kan finde ud af noget andetsteds fra...og du har nulstillet, jo det skrev du...

Høy

New Member
har du prøvet at køre en diagnose på din Z2 via indstillinger - om telefonen - diagnose? ikke at jeg tror at det hjælper meget i dette tilfælde men så har vi udelukket det.

Høy

New Member
Det burde ikke være årsagen...du skulle jo gerne kunne bruge den...måske de spil du har installeret på en eller anden måde er inkompatibel med Z2, hvis det er de samme spil du har haft spillet på den kunne noget godt tyde på dette.