Slette Fingerprint App, som låser Samsung Galaxy SIII Mini

breunski

New Member
Hjælp

Min søn har installeret Prank Fingerprint Touch ID på sin Samsung Galaxy SIII mini med android.

Problemet er nu, at selvom scanneren godkender scanningen så har han cirka 0,1 sekund til at taste koden inden han bliver ført tilbage til Fingerprint scanneren igen.

Jeg kan ikke afinstallere app'en for jeg kan ikke komme videre fra fingerprint, hverken med eller uden SIM-kort. Jeg kan ikke logge på via PC, for det kræver godkendelse på mobilen.

Er der nogen, der har en god idé til, hvordan vi kommer ind på telefonen igen?

jmolholm

New Member
Først Velkommen her på sitet :)

Av.. den er træls den der :-( en factory reset af mobilen er det eneste jeg tror ville kunne løse dit problem..

Har hørt om dit problem hos flere andre samsung brugere og det eneste der virkede hos dem var at gendanne mobilen

håber andre ved om man kan gøre det på en anden måde... måske ved at komme i fejlsikret tilstand ?

Techsupport sagde:
With the device powered off, press and hold the Power button (located on the right edge) until the 'Samsung Galaxy S® III mini' screen appears then release.
With 'Samsung Galaxy S® III mini' still on the screen, press and hold the Volume Down button (located on the left edge).
Continue to hold the Volume Down button until Safe mode appears in the lower left of the unlock screen then release.
Note This may take up to 45 seconds.
:)