• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Sletning af mails

Hej
Jeg har fået opdateret min stationære pc'er fra Windows XP til Windows 7. Nu kan jeg ikke slette mails fra før den tid på min Samsung S4. Der står 444 i papirkurven. Hvad gør jeg?

Tak for svar, men nu er jeg ikke helt med. I mail-programmet på pc'en er der "kun" der skal slettes og de har ikke noget med de mails der "hænger" på smartphonen. Kan du evt. uddybe det lidt nærmere hvordan jeg så gør? På forhånd tak.

[quote="Sunny" post=14198]Nej jeg bruger ikke gmail men mail.dk så metoden må vel være den samme.
Tak for svar.
Mvh[/quote]
Sunny, hvis du ikke har g-mail er det vel ikke mobiltelefonen du
spørger om ? og jeg beklager mit svar til dig men denne side handler om hjælp til smartphone og ikke PC.
Har jeg misforstået dig, må du stille spørgsmålet på en anden måde.

sunny

New Member
Hej Buch
Tak for svar og sorry for no reaction. Jeg har været udenlands. Jeg beklager at have udtrykt mig forkert, men det er på min smartphone jeg ikke kan slette mails efter at have opgraderet pc fra xp til windows 7. Altså mails fra xp-tiden. Der var en der fortalte at jeg skulle slette dem via mailprogrammet på pc'en.