• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

skærmlåst gt-i 5700

hej jeg har fået en samsung gt-i 5700,foræret som er skærmlåst.Den vil nu havde jeg skal låse op med,den google konto som telefonen kender :)jeg kender den ikke,hvad gør jeg ? de kan vist gøre det i div butikker for ca 450kr.Har forsøgt lidt med odin,men det er ik så nemt(for et gummihovede)håber min tråd er havnet det rigtige sted..

Den der har foræret dig telefonen må vel da kunne mailadressen, eller i det mindste kunne fortælle dig hvem der ejer mailadressen. Det tyder på at det er en "varm" telefon du er blevet udstyret med der.

Hej nej den er ikke varm :)Min kami fik den af sin (tidligere)svigerfar,og de er vist mildt sagt,ikke på talefod.Nogen foreslag til hvordan jeg får,gang i den telefon ?

For at være ærlig, Felix, så tror jeg desværre ikke rigtig på din historie. Det er kun det andet indlæg du har postet, så vi ved jo intet om dig.

Havde du været mere aktiv på dette forum, så kunne vi måske have hjulpet dig.

Et godt råd: Gå til en forhandler, eller til en Samsung autoriseret og spørg om de vil hjælpe
Sendt fra min Nokia Lumia 1520 med Tapatalk