Semi-inaktiv resten af juni

guldager

New Member
Jeg har efterhånden realiseret at jeg bliver nødt til at skære ned på min aktivitet på ikke-skolearbejde her måneden ud. Jeg er nået til det punkt i min bachelor hvor at jeg skal bruge det meste af min tid på at skrive rapport, så der er desværre ikke super meget tid tilovers til andet.
Jeg vil selvfølgelig kigge på siden omkring en gang dagligt (jeg kan jo ikke holde mig helt væk ;) ), og vil da også prøve at svare på så meget som muligt med den tid jeg har, men det vil ikke være i nærheden af samme omfang som tidligere.

Men jeg kommer stærkt tilbage når jeg har afleveret her den 27. juni og vil så bruge samme tid på siden (hvis ikke mere :p ) som jeg har gjort indtil nu.

Høy

New Member
Det behøver du ikke engang at oplyse mig om, men tak. Siden her er fritid, og er kun efter tid og lyst. I nogle perioder har du tid, og i andre perioder er det noget andet tiden skal bruges på (sådan havde jeg det med konen og så hende den thailandske nede på hjørnet :p ). Hm..skrev jeg havde..jeg mener selvfølgelig har....
Jeg krydser fingre for at du får taget dig sammen til at studere, det er vel næsten det sværeste ved at bestå???

guldager

New Member
Det er vel på en måde det sværeste men også det nemmeste. Det er det der kræver mest af en, men også det jeg synes mest om igennem mit studie.

Det gør dog ikke skrivebyrden mindre :(

agubba

New Member
Det er da træls at vi semi-mister en af den kalibre :-( . Håber dit studie kommer til at gå godt :) .

guldager

New Member
I'M BAAAAAAAAAACK!!!!!

Så har jeg endelig afleveret min bachelor i dag, så nu er jeg tilbage.

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum.

guldager

New Member
<strong>Klintø skrev:</strong>
<blockquote>Velkommen "tilbage" :)

Hvor længe skal vi vente på, at høre svar på din bachelor eksamen?? ;)</blockquote>

Jeg skal først op og forsvare den medio august. Så der ;)

Og tak :D

Høy

New Member
Godt at have dig ombord igen. Det var ved at løbe løbsk herinde :)
Tillykke med eksamen...skal du så til et eller andet udenlandsk drukparadis?

guldager

New Member
Jo tak. Og nej. Tager en stille og rolig sommerferie i år. Tager nogle drukture sammen med kammeraterne herhjemme i stedet. ;)

Høy

New Member
OK. Vil det sige at du er færdig nu? så skal du til at være voksen og søge arbejde og gå på arbejde og ....puuhhaaa ;)

guldager

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>OK. Vil det sige at du er færdig nu? så skal du til at være voksen og søge arbejde og gå på arbejde og ....puuhhaaa ;)</blockquote>

Langt fra! ;)

Mangler for det første stadig at komme op og forsvare min aflevering, og så derefter skal jeg tage en kandidat som varer 2 år før jeg er færdiguddannet.

guldager

New Member
BØH!

Nu er jeg så lige blevet helt færdig med min bachelor og er afsluttet med et flot 10-tal. Så nu venter kandidaten bare :D

klintoe

New Member
Super flot gået, Guldager... Pøj pøj med de næste par år :)

By the way... Det med at lave Apps og kaste sig ud i det, må jeg nok lade andre om B)

Hvad hvis jeg kommer med idéerne, så laver du dem??

Høy

New Member
Tillykke Guldæg. Det er sgu godt gået. Også rart at vide at der en enkelt person herinde der kan dokumentere hans viden.
Klintø ...jeg har snart den nye video sektion færdig hvor i selv kan oprette lister og også tilknytte jeres egen kanal...så vidt jeg husker var det dig der kom med forslaget en gang.

klintoe

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Klintø ...jeg har snart den nye video sektion færdig hvor i selv kan oprette lister og også tilknytte jeres egen kanal...så vidt jeg husker var det dig der kom med forslaget en gang.</blockquote>

hehe Høy, det siger mig ikke en dyt :) men dejligt du tænker på mig :p

guldager

New Member
<blockquote>Super flot gået, Guldager... Pøj pøj med de næste par år :)

By the way... Det med at lave Apps og kaste sig ud i det, må jeg nok lade andre om B)

Hvad hvis jeg kommer med idéerne, så laver du dem??</blockquote>

Hehe. Det må vi se på ;)

Og mange tak :D

Høy

New Member
<strong>madsgluud skrev:</strong>
<blockquote>Tillykke med det Guldager, starter på min bachelor d. 5 september :)Hvad studerer du?</blockquote>
Tror ikke at han har set dit indlæg, men jeg vil gerne vide hvad du skal til at studere?

Høy

New Member
<blockquote><strong>Høy skrev:</strong>
Klintø ...jeg har snart den nye video sektion færdig hvor i selv kan oprette lister og også tilknytte jeres egen kanal...så vidt jeg husker var det dig der kom med forslaget en gang.</blockquote>

hehe Høy, det siger mig ikke en dyt :) men dejligt du tænker på mig :p
hehe..du er jo lige lidt ældre end mig, så mon ikke det er din hukommelse :rolleyes: Du sendte mig en sms hvor du foreslog at jeg skulle smide mine videoer ind på sitet, for så var der større mulighed for at folk så dem...ringer der ikke en lille smørblomst :)