Se Watch film på PC'en, mm..

kimg

New Member
Hey!
Kan man bruge Pc'ens skærm i stedet for HTC sensation skærmen via usb kablet?
Hvis, hvordan gør man...?
Det ville f.eks. være dejligt at se (de kodede) watch film på PC'en...
Mvh. KimG

Høy

New Member
Hejsa. Jeg tænker at Klintø kan svare dig bedre end mig. Han kigger nok forbi i morgen : http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/348-htc-watchden-endelige-dom.html , og ellers skal jeg nok hjælpe dig.

guldager

New Member
Umiddelbart ville jeg anskaffe mig et mini-HDMI eller hvad det nu er der kan sidde i Sensationen og koble den computerskærmen via den. Så får du dog ikke lyden med der. Men så kan du jo koble den til dit fjernsyn ;)

Dette kræver dog en "nyere" skærm/TV.

klintoe

New Member
Jeg har kun fået det til at virke ved hjælp af et MHL kabel (hdmi) og det er så via fjernsynet og ikke pc! Desværre :-(

Høy

New Member
Jamen dog kære Guldager. :) . Kommer du og besøger os her i julen. Det var da en Glædelig overraskelse. Guldager har helt ret. Mit fjernsyn kan nemlig ikke bruges :(

guldager

New Member
Ja kære Høy. Jeg har fået luft i mit skema, så nu har jeg endelig tid til at følge med i hvad der sker rundt omkring i verden. Dette inkluderer selvfølgelig jer ;)

Jeg har faktisk fuldt med på siden i et par uger, har bare ikke fundet noget relevant for mig at svare på før nu ;)