SD kort ubrugeligt i Samsung Galaxy Xcover 2

mrswiftmick

New Member
Hej Gubser.

Jeg har lige haft installeret et app2sd applikation på min Samsung Xcover 2. Jeg har et 4GB formateret Micro SD kort installeret i den.
Blot for at finde ud af, at det kan man åbenbart ikke. Den funktion understøttet telefonen ikke.

Hvad i den h... h... he.... skal telefonen så med et SD kort?????

Findes der en løsning på det problem? Samsung sucks big time hvis dette viser sig ikke at være muligt at gøre noget ved!!

Håber på lidt hjælp i nødens stund.

MVH
Swiftmick

queen

New Member
Ikke megen hjælp, men -- Åbenbart et ret kendt problem, med denne "Arbejds" telefon, prøv at søge på Google, der er mange links.

Her er lige en på dansk http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?29689-Samsung-Galaxy-Xcover-GT-S5690-Hvordan-gemmer-jeg-p%C3%A5-mit-Sdkort/page2&s=09c4413aa24e215107abba7f12d2ad53

pixeline

New Member
[quote="MrSwiftmick" post=13015]Hej Gubser.

Jeg har lige haft installeret et app2sd applikation på min Samsung Xcover 2. Jeg har et 4GB formateret Micro SD kort installeret i den.
Blot for at finde ud af, at det kan man åbenbart ikke. Den funktion understøttet telefonen ikke.

Hvad i den h... h... he.... skal telefonen så med et SD kort?????

Findes der en løsning på det problem? Samsung sucks big time hvis dette viser sig ikke at være muligt at gøre noget ved!!

Håber på lidt hjælp i nødens stund.

MVH
Swiftmick[/quote]
Hvilken version af Android har du installeret? Fra KitKat (4.4.) blev muligheden for at gemme apps på SD kortet fjernet. Det eneste du kan gemme er musik og fotos /videoer. Det er altså hverken et Samsung eller Xcover problem.

Muligheden kommer dog tilbage i Lollipop (5.0), men om Xcover bliver opdateret er jeg ikke sikker på.

pix