Samsung S5 Wifi problemer

Hejsa!

Jeg købte en Samsung S5 for en måned siden, og siden dag 1 har jeg haft problemer med WiFi.

For det første har den meget svært ved at koble på. Når jeg trykker på Wifi-ikonet i genvej lyser den ikke grøn med lysegrønt 9/10 gange. Derfor bliver jeg nødt til at gå ind i indstillinger og manuelt swipe Wifi til højre for at få det til at virke.
Det virker dog først efter 3-4 gange, da den swiper tilbage til venstre af sig selv de første gange.

Udover det så glemmer det wifi-adgangskoden. Derfor skal jeg altid logge på og skrive adgangskode, når jeg kommer hjem, hvis jeg gerne vil bruge WIFI.

Jeg har prøvet at genstarte routeren derhjemme og trykke 'Glem netværk' på min hjemme WIFI. Det hjalp ikke. Men har ikke kun oplevet det med min Wifi derhjemme, så tror mere, det er telefonen, den er gal med.

Derfor - noget af jer, der har oplevet samme problem?

Næste skridt er selvfølgelig at gendanne til til fabriksindstillinger, men ville lige høre jer, før jeg gør det.

På forhånd tak.

/Arnela

Høy

New Member
Jeg er med Johndoe. En gendannelse er helt seriøst nok det bedste middel imod bugs og i rigtig mange tilfælde hjælper det at gendanne.