Samsung Galaxy Tab 8.9 - 3G eller Note 8

buch

New Member
Er på jagt efter en Tablet i fornuftig størrelse. Synes 10" er for stor men vil godt ned i ca. 8" Har lige kontaktet Samsung for at få en dato på udgivelsen af Note 8 men desværre ligger det noget ud i det uvisse.
Er så blev anbefalet Samsung Galaxy Tab 8.9 - LTE (4 ) eller Samsung Galaxy Tab 8.9 - 3G.
Er der nogen af jer der ved eller har nogen som helst viden og eller erfaring ang. ovenstående så vil jeg være jer meget taknemlig. :-;

klintoe

New Member
Jeg har ikke prøvet nogle af dem, men har selv en Nexus 7, som har en fantastisk sofa størrelse, hvor det hele virker smertefrit og smooth :)

buch

New Member
[quote="Klintø" post=10105]Jeg har ikke prøvet nogle af dem, men har selv en Nexus 7, som har en fantastisk sofa størrelse, hvor det hele virker smertefrit og smooth :)[/quote]
Det lyder da fornuftigt. Har været inde og tjeke pris og den er da billig. :)
Har den været omtalt/ testet her på siden ?
Hvorfor har du valgt lige netop den ??

klintoe

New Member
Hvorfor? Fordi den er pengene vær :)
Bare for at nævne lidt, ren Android, Nexus=altid nyeste Android version, smooth, hurtig, let og ligger godt i hånden... Sidst men ikke mindst, 2000 kor for et top produkt, det er squ i orden :)
Har haft min siden den kom på gaden og ikke haft et eneste problem.... Virker altid ubeklageligt :)

Tror faktisk ikke Morten har anmeldt den.........

buch

New Member
[quote="Klintø" post=10107]Hvorfor? Fordi den er pengene vær :)
Bare for at nævne lidt, ren Android, Nexus=altid nyeste Android version, smooth, hurtig, let og ligger godt i hånden... Sidst men ikke mindst, 2000 kor for et top produkt, det er squ i orden :)
Har haft min siden den kom på gaden og ikke haft et eneste problem.... Virker altid ubeklageligt :)

Tror faktisk ikke Morten har anmeldt den.........[/quote]
Flot-flot-flot. Efter vores sidste snak. ringede jeg til Proshop og fik en MEGET lang snak med en absolut kompetent ung mand som venligt fortalte mig alt hvad jeg havde brug for at vide og mere til. Han gav sig tid til at gennemgår andre modeller og priser. Samtalen sluttede med, at han til enhver tid ville anbefale Asus Nexus. Konklusion jeg har købt den. Pris 2.300 med 3G 32GB
Tusinde tak for hjælpen. :-; :-; :-; :-;
P.S. Skal der alm. størrelse simkort i ?

buch

New Member
Opfølgning : Hurtig ekspidition, fik den allerede her til formiddag. Det er smart med det der døgnbox afhentning. o)) Når, jeg kom i gang med min nye Tablet. Må erkende at den er noget anderledes i brugerfladen end det man/jeg er vandt til. Efter nogen tid og en downloadet manual ( på engelsk ) fik jeg gang i "skidtet" Det er jo næsten som at begynde på ny men så er der jo noget at lege med.
Fysisk synes jeg den er flot og meget handy og fungere hurtigt når der bliver trykket på div. knapper.
Den skal nok leve op til hvad jeg har brug for. :)