Samsung Galaxy S5 bliver varm efter Android Lollipop

palleppe

New Member
Jeg har nkøbt en brugt sgs5 og lige opdateret android Lollipop men nun kører det hele rent ud sagt ad helvedes til og jeg er ked af at jeg har købt den :-( nogen der ved om man kan gøre noget?

jmolholm

New Member
har læst en del om overheating samsung s5 efter lollipop opdateringen... det eneste folk kommer op med er en factory reset :-( ellers skal du downgrade til kitkat..

Samsung sagde:
1. From the Home Screen, tap the Applications menu item.
2. Tap on Settings.
3. Scroll down to Privacy and tap it.
4. Tap the Factory Data Reset menu item.
5. Tap the Reset phone button.
6. Tap the Erase Everything button.
Sådan sletter du ALT på din mobil

Forresten havde du ikke en sony xperia z3 compact før?

det kan også være en app der ikke er optimeret til lollipop kom jeg lige til at tænke på?

<blockquote>We’re also seeing reports from users that are having overheating issues with their Samsung Galaxy S5 after they updated to Android 5.0 Lollipop. Again, this could be caused by thousands of different variables since everyone’s phone is different. Maybe a 3rd party application is poorly optimized for Lollipop or maybe it won’t run at all on Lollipop (even though it continues to try). Again, this could be caused by a hiccup during the installation process and the user simply needs to factory reset their device. This is definitely not an ideal solution, but there is hardly any other way around it. Unless you root, there isn’t a proper backup system in place, and unless you know of a specific application that is causing the issue, then you can’t just clear the data/cache for that app.</blockquote>

palleppe

New Member
Tak det må jeg prøve. jeg har stadig z3 compact men den har kæreste lagt beslag på men så har hun til gengæld købt den her sgs5 til mig men jeg har lidt fortrudt det. jeg tænkte ikk over at jeg ikke kan spille Playstation via sgs5 :-((

palleppe

New Member
Ville have smidt noget karma efter dig men på mobilen er det lidt svært at ramme rigtig så jeg kom til at trykke minus og jeg ville det modsatte :-( når jeg så vil trykke plus får jeg en besked om at jeg kun kan give karma hver 6 time er der en grund til det?

jmolholm

New Member
Hej Palleppe til dit spørgsmål om Karma så er det for at man ikke kan udnytte det - hvis nu du slet ikke kunne lide mig og vi ikke havde den tidshorisont på.. så ville du kunne give mig afgsindigt meget dårlig karma på et par sekunder...

:)