• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Samsung Galaxy Nexus

Ingen løsning herfra.......... For uanset hvilken vej jeg kopier tekst, så får jeg vær gang sidste kopieret tekst sat ind!! (om det fra SMS til K9 mail, eller omvendt)

Men ja, som Høy nævner, kunne cache godt være problemet....

Ellers prøver jeg altid, hvis jeg har lidt småfejl, at tage batteri/simkort ud i 15 min. og det plejer at løse de værste småproblemer.... (men det har jeg så kun prøvet en gang med Nexus og flere gange med Sensation)

Ok tak det vil jeg prøve, det er sjovt nu prøvede jeg at kopiere et mobil nr og sætte det ind i sms delen det fungere, men nå jeg gør det fra mail til en anden mail, vil den ikke ?

det er også min førstehjælpskasse til diverse mobile enheder...enten hiv batteriet ud i 10 minutter, prøv en genstart, og hvis ikke det virker, så en nulstilling...det virker faktisk i nogle tilfælde...

Nu jeg har fat i jer, Jeg ville sende en kontakt oplysning på en person, altså Navn - nr - adresse. Hvis jeg går ind i menuen kan jeg dele men kun Bluetooth - Dokumenter eller Gmail ? det er da ikke normalt, kan godt kopiere nr og sætte det ind i en sms men det virker lidt omstændigt ikke