Samsung Galaxy Nexus

klintoe

New Member
[quote="Munch" post=6969]Ja men den har jeg fået får 14 dage siden :) vi venter på at de kommer direkte fra Google med 4.0.3[/quote]

Ja, nemlig ja... Vi er langt foran Jer andre :)

munch

New Member
Er det bare mig der er forvirret, eller hvad sker der lige.
Der er nogle bla Høy der kun lige har fået 4.0.2 og så snakker man allerede om 4.0.5 i næste mdr. :)
http://www.phonearena.com/news/Galaxy-Nexus-may-get-Android-4.0.5-next-month_id26638

Høy

New Member
Det skal vi kun glæde os over :) ..du skal tænke på at det "jo bare" er opdateringer. Jo flere des bedre for os, men det er lidt svært at finde rundt i nogle gange...

klintoe

New Member
I Europa springer vi 4.0.4 over, da det er en Amerikansk udgave.... og magen til 4.0.5!

4.0.3 burde være på trapperne og kort tid efter 4.0.5, som jeg har forstået det :)

Høy

New Member
Det har du forstået rigtigt, for det er også sådan jeg har grejet det, og jeg tager aldrig fejl..ahem...

munch

New Member
Og får os andre alm. dødlige glæder det mig bare at i 2 kan hjælpe mig så jeg også forstår det :) glæder mig til opdateringerne kommer :)
I går fik jeg lov til at ligge den nye opdatering (Bella) på min kones N8 det var som om hun fik en ny mobil.
Så når der kommer sådanne opdateringer som vi venter på glæder jeg mig som en lille dreng juleaften :)

klintoe

New Member
[quote="Munch" post=7045]Og får os andre alm. dødlige glæder det mig bare at i 2 kan hjælpe mig så jeg også forstår det :) glæder mig til opdateringerne kommer :)
I går fik jeg lov til at ligge den nye opdatering (Bella) på min kones N8 det var som om hun fik en ny mobil.
Så når der kommer sådanne opdateringer som vi venter på glæder jeg mig som en lille dreng juleaften :)[/quote]

Munch, så lad hende prøve Lumia 800.... den er virkelg fed og kan klart anbefales :)
En Windows Phone spiller max, selvom den har lidt mangler hist og her, men over ordnet, er det et fedt styrestystem....

munch

New Member
Rolig nu :) sidst jeg opdaterede hendes mobil Nokia N6 gik den fuldstændig død, den ligger nu i skuffen og den kan jeg ikke få liv i igen, derfor jeg måtte gå den tunge gang til Elgiganten og købe den her N8 :) jeg kan jo ikke blive ved, jeg skal jo også have nye mobiler :)

munch

New Member
[quote="TNFSDK" post=7069]Munch, hvor gammel er den N6?[/quote]
Undskyld jeg ikke har svaret dig, har ikke set du spurgte )) men den er fra d 25/5 2010

munch

New Member
Hej. Jeg har et spørgsmål
Når jeg markere noget tekst, og vil kopiere det over i noget andet måske en mail, så dukker der en gammel tekst op, som jeg har markeret for længe siden fra en sms, hvordan sletter jeg det gamle og hvorfor er det ikke som på pc, det er den sidste tekst du kopiere som bliver indsat ?

klintoe

New Member
Lyder underligt.... Fordi jeg kan kun kopier, klippe eller sætte ind!!!
Måske du ikke har kopieret teksten og det du prøver at sætte ind, er den gamle tekst?? B)

munch

New Member
Jeg skrev en mail, den tekst ville jeg kopier over i Linkedin for at være sikker på han fik det.
Da jeg så trykkede indsæt, kom der en gammel tekst som jeg havde kopieret fra sms for lang tid siden.
Prøvede mange gange med samme resultat ?

Høy

New Member
Det er ligesom på pc. Synderen er din cache, den kan faktisk også drille på pc. Clear din cache og du er klar til det helt store kopierings nummer :)

munch

New Member
Hej Høy. Har du ikke ferie ?
Det synes jeg at jeg har gjort, i dag virkede det også når jeg kopier en meddelelse i sms delen, altså fra sms til sms, men ikke når jeg kopiere fra sms til mail ?