• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Lær mere.

Samsung Galaxy Nexus

Hej Høy Så fik jeg min mobil conventeret fra yakjuxw til yakju så jeg nu køre med 4.0.2 kan ikke rigtig se nogle ændringer, andet end jeg nu år opdateringen direkte fra Google.
Hvad siger du til den, svare den til dine forventninger eller hvad :)

Ja og nej. Den er klart en af de fedeste Androider jeg ha haft i hånden, og hvis jeg måtte for chefen havde jeg anskaffet mig et eksemplar.
Der er dog nogle ting jeg ikke synes om også, som at skærmen bruger heeeeelt vildt batteri når man fyrer lidt op for lyset, og så kører den ikke så smooth som min Galaxy S 2..regner med at have testen klar i weekenden forresten.

Jeg håber der kommer nogle rettelser på batteriet, 4.0.2 jeg gjorde det at jeg lavede hard reset det hjalp, nu hvor jeg har opdateret til 4.0.2 synes jeg at batteriet køre godt nok.
Hvad siger du til opkalds tonen, den er godt nok lav, samt da jeg var ude og køre med Google Navi kunne jeg ikke høre radio, hvis jeg gerne ville høre hvilken vej jeg skulle, men igen håber opdateringen til 4.0.3 retter det, ellers må jeg nok sige, at jeg er tilfreds, men gik jo også fra sgs til den her :) det er klart der er en mærkbar forskel, den tror jeg ikke du oplever fra sgII.

Jo, opkaldstonen er alt for lav..men det er den ved samtlige mobiler jeg har haft synes jeg. Når jeg cykler ude i trafikken har jeg svært ved at høre når den ringer...

Så skulle den nye opdatering til Google Maps stå sin prøve, nu er den helt galt
Når jeg har indtastet adressen går den i sort, så jeg har igen afinstalleret opdateringen.
Jeg synes godt nok det er noget l... når Google laver en såkaldt supermobil som skal være et pejlemærke for fremtidig mobiler, at den så i den grad halter, det kan sku da ikke passer at de sender sådan en mobil på gaden, som har så mange fejl.
Hvis ikke engang deres egne programmer kan køre med mobilen for mig virker det efterhånden som om den mobil er kommet i handlen 6 mdr for tidligt

Der går rygte om at Google allerede nu går med tanker om at sende en opdateret SGN på market, vi snakker ikke om 1 år men nu ?
Så må jeg godt nok sige jeg føler mig taget ved røven, jeg har sku ikke råd til at købe ny mobil hver 3 mdr
jeg tror da ikke de sender et brev til alle ejere af SGN hvor der står vi kan få vores mobil byttet om til den bedre version ?

Undskyld mig, men hvorfor skulle de også bytte den "gamle" Nexus!!

Den eneste garanti vi som Smartphone ejere har fået, er at nye mobiler skal kunne opdateres de kommende 18 måneder! Og den garanti kom først for et halvt år siden.....

Ja, de sprøjter nye mobiler på gaden konstant.... og gerne hver halve år...
Men det er jo ikke ensbetydende med, at vi absolut skal have nyt, det er DIT/VORES eget valg B)

Vi som forbruger er alt for krævende.... Nok snarere os selv, der skal kigge lidt indad!!

Man kan også vende den om, da Nexus blev smidt på gaden, var den allerede forældet, for der var der allerede snak om Galaxy S III, HTC Edge osv. med vildere specs. osv... Men jeg valgte alligevel at få en Nexus, selvom jeg bare kunne vente 3 mdr. og få noget der var nyere og måske lækrere :)

Konen ville nok heller ikke være glad, hvis jeg byttede hende ud med en yngre og smartere model :) :)

[quote="Klintø" post=6955]Undskyld mig, men hvorfor skulle de også bytte den "gamle" Nexus!!

Den eneste garanti vi som Smartphone ejere har fået, er at nye mobiler skal kunne opdateres de kommende 18 måneder! Og den garanti kom først for et halvt år siden.....

Ja, de sprøjter nye mobiler på gaden konstant.... og gerne hver halve år...
Men det er jo ikke ensbetydende med, at vi absolut skal have nyt, det er DIT/VORES eget valg B)

Vi som forbruger er alt for krævende.... Nok snarere os selv, der skal kigge lidt indad!!

Man kan også vende den om, da Nexus blev smidt på gaden, var den allerede forældet, for der var der allerede snak om Galaxy S III, HTC Edge osv. med vildere specs. osv... Men jeg valgte alligevel at få en Nexus, selvom jeg bare kunne vente 3 mdr. og få noget der var nyere og måske lækrere :)

Konen ville nok heller ikke være glad, hvis jeg byttede hende ud med en yngre og smartere model :) :)[/quote]

Rolig nu, det med at jeg skrev at de nok ikke sendte en ny mobil med posten var min humoristiske sans der fik overtaget :)
Jeg mente bare og det er helt for egen regning at Google normalt plejer at sende en ny mobil ud hver år, dette år var så SGN derfor undre det mig at de allerede nu vil sende en opdateret mobil ud, med bedre kamera og 1.5 processer. http://www.pocketgamer.co.uk/r/Android/Galaxy+Nexus/m_news.asp?c=37388
Men sådan står det åbenbart ikke til det her år :)
At de vil sende en ud med bedre kamera siger mig bare at den vi købte ikke var god nok og de også selv mener det ikke er godt nok, eller hvad tager jeg helt fejl. ??))

Tænker at det vel også er lidt individuelt hvordan man ser på sagen, for jeg har sådan lidt en blanding...jeg er enig i at det er vores eget valg, men jeg kan på den anden side også godt ærgre mig over at have købt HTC Desire HD, og Google så vælger 18 dage senere at annoncere Google Nexus s.
Jeg mener ikke at du kan sige at Google sender en mobil mere på gaden fordi de mener at den du har er for dårlig, det er ren buisness, og jeg tror ikke at det er noget Google lige har begyndt at arbejde i. De har vidst det i "lang" tid at der ville komme en efterfølger...

Jeg tager det nu også helt roligt :)
Men har jeg ikke ret i min betragtning, har man ikke hele tiden skrevet/sagt at Google kun lave en hver år, derfor er det her jo også kun deres 3 mobil ??))
Det er jo ikke Nokia vi snakker om der før hen sendte mobiler ud i en lind strøm Con

Jooo..det har du til dels ret i. Der er ihvertfald mange steder skrevet noget ala "Googles årlige mobil", og "vanen tror har Google igen en mobil klar", eller "i 2011 er det atter Samsung der får lov at ....", så jo på en måde, men Google selv har ikke sagt noget om det..det er os "skribenter"... Jeg tror dog vi kan regne med at Google smider flere mobiler og tablets ud om året i de kommende år.