Root HTC Desire Gingerbread 2.3.3

iceman

New Member
Har lige rootet min desire med denne guide http://techspalace.blogspot.com/2011/10/perm-root-htc-desire-gingerbread-233.html og det virker sku :)

iceman

New Member
Har kørt med 2.3.3 et stykke tid og det køre noget bedre end 2.2 men det er først nu jeg har fået den rootet så nu vil jeg se om jeg kan finde en costum rom at ligge ind men skal lige ha fundet ud af hvordan man gør ;)

tnfsdk

New Member
Iceman, hvis den allerede er S-OFF så vil jeg foreslå at du får lagt CWM (ClockWorkMod) recovery ind på den. På den måde kan du nemlig lave en kompelt backup af din telefon. Og CWM er også den metode de fleste CustomRom's bruger til at blive installeret på.

tnfsdk

New Member
Bare spørg hvis du skal bruge hjem. Men CWM er simpelthen et must have hvis at man sidder og roder med sin telefon eller deslige. For du laver i princippet en fuld backup af den. Så hvis en given rom kører af HT kan man gå tilbage til ens gamle, dog mister man så de data der er "løbet" på i mellemtiden.

Så plejer selv at kombinerer en CWM NanDroid backup, med en fuld backup gennem Titanium, så er man ihvertfald sikker på at man ikke "burde" miste noget når man roder frem og tilbage

iceman

New Member
Hej igen nu har jeg fået lagt cyanogenmod 7.1.0 på og det køre fint,men kan se den apps til market er der ikke og hvis jeg vil hente programmer via min pc skriver den de er allerede installeret hvad gør jeg nu