[Q] Debrand Asus Transformer TF700KL - Vodafone - Opdatere til 4.2 eller clean install uden fnidder

lause

New Member
Er der nogen herinde der kan hjælpe med at debranded min Asus Transformer TF700KL (den med 4G/LTE)?

Lavede en søgning med Roote Explorer og fandt en masse med Vodafone - underligt egentlig, for den er købt hos Telia (ikke af mig) for et lille halvt år siden.

Har spurgt Asus Support, de var ikke til men hjælp, og Telia kan jeg nok glemme helt...

Desuden kunne jeg egentlig godt tænke mig at opgradere til Android 4.2 - Cyanogenmod duer ikke, de har KU Rom til T modellen, som har en anden processor, så det duer ikke. Asus har heller ikke officiel 4.2 til denne her, selv om de tilbyder en unlocker til 4.2...

<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2014/02/tmp_Screenshots_20140214_045640-1640728269.png">tmp_Screenshots_20140214_045640-1640728269.png</a></li></ul></div>

johndoe

New Member
Nu er det ikke let at se dit screenshot da det er meget sløret, men det ser ud som om det ligger i din dalvik cache. Det skal du ikke tage dig af, det er ikke vigtigt.

kelddaug

New Member
Der findes ingen custom Roms til 700Kl pt., tror ikke der kommer nogen. Der er kun 4.1.1 at gøre godt med, desværre.. Jeg har udtrykt min utilfredshed med det til ASUS Danmark, men de kan ikke gøre noget ved det.

Sendt fra min LG-V500

lause

New Member
Ja, det var det jeg frygtede, men det må så jo være den pris man betaler for at have en noget sjælden tablet med 4G...
Og Asus har heller ikke over for mig været særlig hjælpsomme, f.eks. har jeg stadig ikke fået svar fra dem om hvordan jeg får installeret den nyeste Firmware opdatering, har hentet den, lagt den på SD-kort, men updateren kan ikke finde den.