Pusle News

agubba

New Member
Mega nice News app :p , Den har nogle net aviser i forvejen, men man kan også overføre dem via Google Reader :) .

https://market.android.com/details?id=com.alphonso.pulse.

Jeg har Appsandroid.dk , altomandroid.dk, tv 2 , dr 1. Der er mange flere de her er bare dem jeg lige kunne huske :p .

agubba

New Member
Ok, ,må jeg sende dig en test af den til dig, så kan du ligge den ud på siden. Hvis du syntee ideen er god skriv det her :) .

Høy

New Member
Ellers skal du bare bruge din blog? med det nye website bliver den mere integreret så jer der vil lave artikler bedre har muligheder. Det er et kæmpe arbejde for mig at skulle til at downloade ikoner, lave links og QR koder, uploade screenshots til artiklen og bagefter tilsætte det til en menu.
Bloggen er nem at bruge og jeg har et modul, så hvis du udgiver en artikel kommer den ud på forsiden i højre side, samt på facebook og twitter.
Meningen er at med det nye site skal K2 komponenten (bloggen) efterhånden være selveste sitet. Det vil sige at du med tiden kan udgive artikler i alle kategorier direkte på websiden (skide smart ). Det vil betyde at hele mit website faktisk bliver flyttet over på bloggen hvis du bedre kan forstå det.
Hvad med at prøve at smide en artikle ud på bloggen istedet for i forum? Det er faktisk nøjagtig det samme da du ikke skal råre ved andet end "gem og udgiv. Jeg er til at hjælpe dig og så kunne det også være at nogle af de andre bloggere kunne få lyst til at skrive noget.

Høy

New Member
Du siger til mig at du vil have en blog profil, og så opretter jeg den til dig. Lige nu er jeg nødt til at gøre det manuelt. Når så du er blevet blogger tilgår du bloggen og trykker på dit navn. Nu trykker du på "edit item", og du kommer ind i en editor. Nu skriver du en indledning på et par linjer og trykker på "læs mere". Nu skriver du din artikel og trykker på "udgiv". Nu har du udgivet en artikel. Under punktet "kategorier" skal du vælge "diverse Android ". Du skal ikke røre ved noget ude i siden eller noget andet.

guldager

New Member
Ahh. Ingen grund til at oprette mig nu, der går nok et stykke tid før jeg vil begynde på det, og så er den nye hjemmeside der forhåbentlig ;)

Høy

New Member
OK. Brugerbloggen forbliver på den nye side som brugerblog. Det jeg godt kunne tænke mig er at jeg skal have samtlige artikler og menuelemnter konverteret over i bloggen, og det tager laaaang tid at få rigtigt hen. Den bliver dog mere intergreret fra starten da jeg har nogle moduler jeg kan bruge. Håber faktisk at dem der har lyst til det skriver på bloggen. Jeg så ved et tilfælde en dansk gamerside som havde smidt et link til min side der havde en brugerblog som så ud til at fungere rigtig fedt. Hvis du kan forestille dig den her side, men at du har mulighed for at smide en artikle lige hvor du ønsker det, og så bruge bloggen til alt det som ikke hører ind under nogle af de andre kategorier, hvis du f.eks vil fortælle et eller andet. Man kan selvfølgelig også bare bruge forum til at gøre det i, det er som sådan ligemeget for mig. Det er kun et forsøg det med brugerbloggen.

Høy

New Member
Ja planen er at alle dem der ønsker det på et tidspunkt kan gøre det. Hvis du skriver en artikle nu kommer den også på forsiden bare i et modul i højre side. Du kan også vælge bare at sende mig en artikel og så publiserer jeg den. En artikel på bloggen kommer i et modul så man kan se den på alle de sider du kan tilgå via topmenuen, altså nu snakker jeg om situationen lige nu.

agubba

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Ellers skal du bare bruge din blog?</blockquote>

Hvordan Uploader jeg Billeder i bloggen, jeg kan godt finde billedet men når jeg skal uploadee kan jeg ikke finde en upload knap :-( .