Pushbullet

jmolholm

New Member
<a href="https://blog.pushbullet.com/2015/02/17/reply-to-whatsapp-hangouts-and-more-from-your-computer-with-pushbullet-on-android/" />Pushbullet's Blog</a>

Svar IM's (Instant messaging) direkte i din browser bla. Facebook messenger og google hangout hvis dette er noget i bruger

Umiddelbart syntes jeg det ser interessant ud og er noget jeg (når jeg får tid til det) jeg skal have ned på mobilen og computeren

Men er det noget i bruger eller kunne finde på at bruge
eller er det "unødvendigt" og vil det stresse en at svare på IM's fra ens computer?

hvad siger i ?

queen

New Member
Jeg brugte Browser texting i lang tid og var virkelig glad for det, et at de dyreste app jeg nogen sinde har købt :), men så sluttede de lige pludselig.

Har faktisk savnet det en hel del, leder af og til efter en ny mulighed - har også læst om Pushbullet og nogle andre muligheder, men ikke kommet videre.

Høy

New Member
Har også brugt Pushbullet, men kun til filer, men nu bruger jeg kun Dropbox og Google Drev...har ikke prøvet at bruge Pushbullet med andre tjenester men jeg synes det lyder ret spændende så vil da tjekke det ud.

Messenger og Hangout bruger jeg dagligt og kan slet ikke undvære Hangout i min dagligdag :)