Profilbillede på min mail

camilla69

New Member
På min nye Samsung S4 er der pludselig dukket et profilbillede op på min mail. Jeg har ikke selv gjort dette....
Billedet er et af billederne på min tlf.
Det er kun på min ene mail konto at den gør det. Mail tilhøre en one.com konto.
Hvordan fjerner jeg billedet?
mvh Camilla

jmolholm

New Member
Hej Camilla og velkommen her på Appsandroid :)

Jeg skal lige høre er det dit eget profil billede der tilknyttet din mail konto eller en tilfældig profil billede ??

jeg ved på min Gmail knytter den selv min google konto profilbillede sammen med min mail...
Kan det være en af dine indstillinger på din one.com konto som er blevet ændret måske ved at tilknytte din samsung til den?

camilla69

New Member
Hej

Det er et af de billeder der ligger på min telefon der nu er blevet til et profilbillede.

Jeg har ikke aktivt gjort noget på min one.com konto.

jmolholm

New Member
Mærkeligt ??

har du prøvet at høre one.com ad... ved deres kundesupport har 24/7 live chat.. det lyder til at det er fra deres side der er gået lidt ged i den..

er det en app du bruger fra one.com ? hvis det er så kan du slette appen og geninstallere den igen :)

camilla69

New Member
Min mail på telefonen er den der er preinstalleret - den er også var på den forrige telefon.

Men det kan da være at de ved noget om det.

peterh

New Member
har du synkroniseret med Facebook på telefonen? nogle gange hvis man gør det kan telefonen godt hive Facebook-profil billedet ned og så bruge dette?