Problemer med batteri på SGS 4

espresso

New Member
Hej,

Jeg har nu haft min SGS 4 i et par måneder og i sidste uge bygynde jeg at få problemer med mit batteri. Når mobilen har været tilsluttet en oplader, og mobilen fjernes fra opladeren, så bliver mobilen ved med at indikere at den bliver opladet. Dette viser sig ved, at der er et lyn i batteri-ikonet samt der står oplader. Skulle mobilen været fuld opladdet inden den fjernes fra opladeren, vises lynet stadig i batteri-ikonet. Samtidig er der kommet et nyt ikon der fortæller, at batteriet er fuld ladet op og bedes fjernes fa opladeren. LED lampen lyser også enten rød eller grøn selvom stikket er taget ud.

Nogen der har oplevet samme problem? Eller har nogle forslag til what to do. Lige nu tager jeg batteriet ud hver gang, hvilket er pænt irriterende i længden.

Skal siges, at jeg før havde en SGS 2, som også lavede samme nummer 3 gange. Den blev sendt til rep. alle gange og til sidst fik jeg pengene tilbage fordi den ikke kunne laves. Er det generelt et Samsung problem?

Eller er det fordi jeg ikke bruger den originale launcher og det er min launcher (Next 3D) der laver fejlen?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh
Henrik