Problem med synkronisering

j_ lund

New Member
Hej Har fået problem med mine kontakter i telefonbogen.
Mine kontaktet kommer fra google G-mail.
Har slettet alle kontakter på telefonen og slettet filerne fra sd-kortet.
Når jeg så forsøger synkronisering af kontakter får jeg en fejl "prøv igen senere" og der er kommet
rødt udråbstegn, hvordan fjerner jeg det og får mine kontakter igen

klintoe

New Member
Hej Lund

Går ud fra, at det "røde udråbstegn" er inde i "konti og synkronisering"!
Det har jeg også prøvet, mener bare jeg genstartede mobilen (tog også batteriet ud) og prøvede igen! Ellers kan du også fjerne fluebenet, genstarte og prøve igen... :)

munch

New Member
Jeg har sat min SGN op til at automatisk at synkronisering men den bliver ved med at stoppe med det under kontakter den skriver der er i øjeblikket roblemer med synkroniseringen. Der etableres igen om lidt men der sker ikke noget, den bliver bare ved med at lyse rødt og skrive fejl.
Nogle der kan hjælpe med en løsning.

j_ lund

New Member
Hej
Trist, at der også er andre der har sådanne problemer!
Med hensyn til mit røde udråbstegn, fandt jeg denne løsning:
Det er på en HTC Disere s.

Er der problemer med synkronisering af kontakter f.eks. rødt udråbstegn.
Kan det sikkert løses på følgende måde:

På telefonen, gå i Menu - Indstillinger - Programmer - Administrer Programmer - Alle Programmer - Gem kontakt - (slet data).
gå derefter til Kontakter - (slet data).
Dette kan også bruges dersom der sker en fejl synkronisering således, at der kommer flere personer i telefonbogen end ønsket.

Håber du kan bruge dette?
Jeg oplever selv, at synkronisering af kalender kan blive ved og ved men ikke nogen advarsel.

munch

New Member
[quote="J. Lund" post=8967]Hej
Trist, at der også er andre der har sådanne problemer!
Med hensyn til mit røde udråbstegn, fandt jeg denne løsning:
Det er på en HTC Disere s.

<strong>Er der problemer med synkronisering af kontakter f.eks. rødt udråbstegn.
Kan det sikkert løses på følgende måde:

På telefonen, gå i Menu - Indstillinger - Programmer - Administrer Programmer - Alle Programmer - Gem kontakt - (slet data).
gå derefter til Kontakter - (slet data).
Dette kan også bruges dersom der sker en fejl synkronisering således, at der kommer flere personer i telefonbogen end ønsket.</strong>

Håber du kan bruge dette?
Jeg oplever selv, at synkronisering af kalender kan blive ved og ved men ikke nogen advarsel.[/quote]
Tak for svaret :)
Jeg prøvede i gå at oprette en fiktiv person, synkronisering kom fejl melding igen, men kontakten var kommet ind under min Gmail når jeg gik ind på min alm computer ?

Høy

New Member
har også prøvet det...så vidt jeg husker var jeg nødt til at genstarte et par gange...fandt aldrig ud af hvorfor fejlen kom...