OPPO R7

jmolholm

New Member
Så er der kommet nye billeder og videoer (ja okay det er en 3 dage gammel nyhed...)

Personligt syntes jeg den ser lækkert ud og kan faktisk godt lide at skærmen går helt ud til kanten..

<a href="http://www.gsmarena.com/video_teasing_the_bezelless_oppo_r7_surfaces_online-news-11652.php" />KILDE LINK</a>

johndoe

New Member
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er en god ide med skærmen til kant. Jo, det ser fedt ud, men er det også funktionelt?

The One. Swifted.

jmolholm

New Member
tjooo... Personligt syntes jeg det ser mere "eksklusivt" ud.. om det er funktionelt aner jeg ikke kan være det er træls at se film med undertekster på når man ikke har mulighed for at holde på den uden at fingrene går ind over skærmen...

på den anden side føles skærmen måske mega stor

anyway ;-) jeg glæder mig til at få den i hånden o))

buch

New Member
[quote="JohnDoe" post=13927]Det sa hun os i går[/quote]
Hvad mener du dog ?
Ang. biledskærm til kanten er jeg HELT sikker på at det vil være møj irriterende, for allerede nu - på en almindlig skærm - kommer tommelfingeren tit til at røre ved skærmen og skifter biled.

johndoe

New Member
Det var en indforstået joke: Jmolholm skriver at han glæder sig til at få den i hånden, og så svarer jeg. Så må du selv prøve t regne den ud. xD :D ;)

jmolholm

New Member
Personligt tror jeg at man vænner sig til at skærmen går fra kant til kant og finder andre måder at placere sin tommeltot på..

men alt tilvænning er jo en irrerations moment i starten..
... for nogle..