Opdatering af Samsung Galaxy S

munch

New Member
Det virker som om at alt snak om opdatering til SGS er forstummet, er det slut med at rulle opdateringer ud til den eller er der nogle der ved om man stadigvæk får opdateringer.
Nu snakker man jo om at der kommer en ny version engang i okt - nov men for mit vedkommende har jeg ikke engang fået 2.3.4 så er der nogle der ved om vi kommer med på Ice Cream Sandwich vognen ?
Der var på et tidspunkt noget omkring opdateringer, hvor stopper man med at rulle opdatering ud til den enkelte mobil, nogle skrev 18 mdr fra den blev frigivet, har det noget på sig ??))

Høy

New Member
Godt spørgsmål...jeg skriver til Samsung med det samme og hører dem ad....de kan dog godt tage lidt tid om at svare.

Høy

New Member
Jeg prøver at ringe til dem i morgen hvis ikke de har sendt en mail tilbage inden. HTC har jo Rikke som vi altid kan ringe til, når man så ringer til samsung fatter man ikke en brik af hvad der bliver sagt (nogen gange)....det er faktisk dårlig service nu jeg tænker over det...

munch

New Member
:) Tror jeg ved hvad du mener, snakkede engang med dem ang mit Samsung 46 t TV omkring en opdatering, ham jeg snakkede med sagde jeg skulle ikke opdatere mit nye Tv da opdateringen ikke var bedere end det jeg havde ??)) Det svare til at jeg ikke havde opdateret min SGS siden den kørte med 2.1

Høy

New Member
Hahaha...sidst jeg snakkede med dem måtte jeg forklare hvad ordet WIFI og hotspot betød....hun snakkede ovenikøbet svensk...

munch

New Member
:) Jeg sætter min penge på at du kan opsnuse et svar ang opdatering til SGS, er der nogle der kan må det være dig, så sætter mig tilbage og venter i spænding B)

Høy

New Member
Havde helt glemt at svare dig. Samsung ville vende tilbage til mig...efter at jeg forklarede at det IKKE var en Galaxy tab......

Høy

New Member
Det skal du ikke takke for...det er ligesom det der er planen med hjemmesiden her. Jeg burde faktisk takke dig for at du gider bruge forummet .

cmnielsen

New Member
[quote="Høy" post=5371]Havde helt glemt at svare dig. Samsung ville vende tilbage til mig...efter at jeg forklarede at det IKKE var en Galaxy tab......[/quote]

Du må gerne høre om der kommer en opdatering til Tab 10.1 når nu du har fat i dem :)

Chr.

Høy

New Member
Kom til at sige at jeg var herfra og så ville supporten ikke svare mig men ville have en højerestående til det..det er både godt og dårligt og jeg undskylder ventetiden.

Høy

New Member
"der er ingen information tilgængelig i øjeblikket, hverken om hvornår eller om de to enheder får Ice Cream sandwich".....de har jo nok infoen, men de vil nok ikke ud til offentligheden med den lige nu...