OnePlus One

frankow

New Member
Jeg hs fået tilbud om at købe en OnePlus One brugt af en jeg kender til 1200 spirer men er meget i tvivl om det er for dyrt den er 4 måneder og kvitterung følger med?

frankow

New Member
Han siger at det er en 64 GB model, men han trak lidt på det da jeg spurgte ham. jeg køber den uden at have rørt den da han sender den til mig. han har gjort kvittering væk men jeg har fået lov til at vente med at overføre pengene til jeg har modtaget den og hvis der var fusk med i spillet ville han vel ikke gå med til sådan noget tror du? har læst at jeg kan tjekke noget imi nummer og se om den er stjålet.

johndoe

New Member
Hvis du vil kan du få ham til at tage et print af ordren inde fra OnePlus.net. Siger han at han ikke ved hvordan han skal få fat i den, så er der fusk med i spillet.

The One. Swifted.

joachimmoeller

New Member
Få IMEI nummeret af ham, ring til 114 og få verificeret at den ikke er meldt stjålet. Det kræver dog at ejeren (hvis den er stjålet) havde nummeret skrevet ned et sted så vedkommende havde noget at oplyse til politiet til at starte med.

Du finder IMEI nummeret på en af to måder (sidstnævnte er rent faktisk til at huske)

1. Gå ind i telefonens opkaldsdel; der hvor du normalt ville taste et telefonnummer
2. Indtast koden: *#06#
3. Nu vises serienummeret (IMEI) på skærmen

Gå ind i Indstillinger - Om telefonen - Status (Mit telefonnummer, IMEI, osv.)

Pga. førnævnte problematik angående om evt. ejer havde noget at anmelde med, vil jeg give JohnDoe helt ret. Det er vejen frem.