One plus Two?

jmolholm

New Member
Den nye one plus two kommer med et design af metal og glas i følge rygterne

<a href="http://uk.businessinsider.com/oneplus-two-design-price-2015-3?r=US" />KILDELINK</a>

Det gør i min optik bestemt ikke noget :)

peterh

New Member
Så er spørgsmålet bare om de holder pris lige så langt nede som på ovenlys. Mon ikke det bliver svært i metal tror i?

johndoe

New Member
Der står også i artiklen, at den vil blive dyrere end One.

Men med den byggekvalitet der er på One så skal de ikke være bekymrede om noget. Det er en meget helstøbt telefon.

The One. Lollipop'd and Swyped

jmolholm

New Member
Var det ikke 2500kr One kostede hvis Two rammer 3000-3500kr tror jeg stadig telefonen kan forsvarer det.. Efter hvad jeg kan læse på nettet er næsten alle der har den er mere en ovenud tilfredse med den..

@JohnDoe
Kører den ikke på Color Os hvordan syntes du der kører?

johndoe

New Member
Den kører cyanogenmod, og det er 4.4.4 der er installeret fra fabrikken. Jeg har så installeret Lollipop på den, og det er saftsusemig lækkert! Jeg føler virkelig at OS'et er noget af det bedste og mest gennemførte der findes på markedet.

3000,- + for en smartphone med ægte metal ramme er også billigt. Det kan de nærmeste konkurrenter ikke hamle op med.

johndoe

New Member
Oxygen hedder det OS der kommer på en gang i marts. Men det bliver et tilbud, på lige fod med cyanogenmod.

johndoe

New Member
[quote="FrankoW" post=13636]hvordan er kameraet på den?[/quote]
På One? Rimelig Nice. Men jeg kan ikke rigtig udtale mig mere, da jeg har lagt Lollipop på. Jeg tror der kommer en opdateret kamera app når C12 går offentlig. Den der er nu ligner cyanogenmods egen app til forveksling. Men den tager nu også pæne billeder... Interfacet er dog en smule crappy...

johndoe

New Member
[quote="JohnDoe" post=13641][quote="FrankoW" post=13636]hvordan er kameraet på den?[/quote]
På One? Rimelig Nice. Men jeg kan ikke rigtig udtale mig mere, da jeg har lagt Lollipop på. Jeg tror der kommer en opdateret kamera app når C12 går offentlig. Den der er nu ligner cyanogenmods egen app til forveksling. Men den tager nu også pæne billeder... Interfacet er dog en smule crappy...

The One. Lollipop'd and Swyped[/quote]
Update: sad i går og hyggede mig med xfactor. Så ville jeg lige tage et billede af min kaffekop. Det var blitz på, og det giver sådan en opdaterings-skygge når man bruger blitz som om man har sat et lidt over eksponeret det af et billede sammen med et lidt under eksponeret del.

Jeg tror at det er en bug i C12.

frankow

New Member
Men generelt kan du godt undvære at slæbe rundt på et stort kamera ved siden af? jeg kan godt leve med at billederne ikke er de bedste men bare de er acceptabelt og jeg ikke behøver at slæbe vores normale kamera med (det er nemlig mit job) når vi skal til stranden :)

johndoe

New Member
Igen, nu er det en nightly version af Lollipop jeg bruger, så det er meget begrænset hvad jeg kan udtale mig. Jeg synes kameraet fungerer fint, men det er ikke så godt som kameraet på min Lumia 1520, hvilket også var ekstremt godt, EKSTREMT godt! Det var jo også 20 megapixel plus Carl Zeiss teknologi.

Men kameraet er da bestemt hæderligt. Noget jeg nok kommer til at bruge mere i fremtiden er frontkameraet; det tager utroligt gode billeder, også billeder man gider gemme!

Med andre ord, jeg ville godt nøjes med mit telefonkamera i stedet for at tage det normale kamera med. Fordelen er jo så også at du selv kan komme med på billedet! ;)