Nyt udseende

johndoe

New Member
1. kan du logge ind?
Ja

2. er siden blevet hurigere til at loade?
Ved ikke, er på en langsom telefon

3. kan du se IP adresser?
Jeg kunne en kort overgang i morges. Jeg ved ikke om det er muligt på mobil versionen.

ted1957

New Member
[quote="John Doe" post=10695]-og så døde forummet!

Moderatorer gider ikke engang slette spam!

Jeg er bange for at dette forum ender sine dage som det hedengangne androidforum.dk[/quote]

Det lyder godt, hvis der kan holdes liv i dette forum. Jeg var tit inde på det gamle androidforum.dk, det var en kæmpe stor viden bank, der gik tabt med dets forsvinden, og hvor er det dog ærgeligt, at man hvis man kører træt i det, så ikke prøver at overdrage forum til personer der har lyst og energi. Og jeg ved, at mange nærmest lå på knæ, for at blive med administrator på androidforum.dk, tænk om Høy havde fået mulighed for at integrere det andet forum, med dette, nu er al den viden bare gået tabt. Men pøj pøj med dette AppsAndroid forum :)

johndoe

New Member
Jeg var også med på det gamle forum. Og ja, det var en stor vidensdatabase der gik tabt der. JEg håber at vi kan holde dette forum kørende så vi kan få oparbejdet den vidensdatabase igen.

DERFOR: Til alle!

Har I guides til root eller lignende eller gode råd til apps osv så kom endelig med dem!

buch

New Member
Nu tror jeg nok i er lige lovlig hurtig på aftrækkeren med at moderator/ejer ikke gider. Det er jeg 100% sikker på at der ikke er tale om, men snare manglende hjælp fra folk der ved noget om android og at de vil deltage i diverse problemer nye bruger af Android spørg om. Dernæst ved i jo godt, at der den senere tid har været problemer med hjemmesiden som skulle repareres.
Inden John og Ted fare i blækhuset vil jeg skynde mig at sig at i begge to har været meget flittige og gode til at svare på problemer, jeg selv har haft stor nytte af jeres viden, men jeg synes bare i skulle være for fine til at skyde på en der ligger ned.
I må endelig ikke løbe skrigende bort men på sjov og værdig vis være med til at holde gang i Appsandroid. :blink: :blink:

ted1957

New Member
[quote="Buch" post=10752]Nu tror jeg nok i er lige lovlig hurtig på aftrækkeren med at moderator/ejer ikke gider. Det er jeg 100% sikker på at der ikke er tale om, men snare manglende hjælp fra folk der ved noget om android og at de vil deltage i diverse problemer nye bruger af Android spørg om. Dernæst ved i jo godt, at der den senere tid har været problemer med hjemmesiden som skulle repareres.
Inden John og Ted fare i blækhuset vil jeg skynde mig at sig at i begge to har været meget flittige og gode til at svare på problemer, jeg selv har haft stor nytte af jeres viden, men jeg synes bare i skulle være for fine til at skyde på en der ligger ned.
I må endelig ikke løbe skrigende bort men på sjov og værdig vis være med til at holde gang i Appsandroid. :blink: :blink:[/quote]

Så har du misforstået mit indlæg Buch, eller jeg har ikke udtrykt mig klart nok. Jeg kritiserer ikke Høy / dette forum, jeg er godt klar over at det er et KÆMPE arbejde at drive sådan noget. Jeg har ikke været her på forum så længe at jeg vil kritisere noget. Jeg udtrykker bare min ærgelse over det tidligere forum som blev opgivet, det var jo trist. Vi mangler jo netop steder som disse, hvor man hurtigt kan få et tips eller godt råd, så jeg håber at flere vil deltage positivt :)

buch

New Member
Beklager hvis jeg har misforstået dig. :huh: I bund og grund tror jeg nok vi er enige om at gøre hvad vi kan for at bevare denne side. OK :)

johndoe

New Member
[quote="Ted1957" post=10753][quote="Buch" post=10752]Nu tror jeg nok i er lige lovlig hurtig på aftrækkeren med at moderator/ejer ikke gider. Det er jeg 100% sikker på at der ikke er tale om, men snare manglende hjælp fra folk der ved noget om android og at de vil deltage i diverse problemer nye bruger af Android spørg om. Dernæst ved i jo godt, at der den senere tid har været problemer med hjemmesiden som skulle repareres.
I må endelig ikke løbe skrigende bort men på sjov og værdig vis være med til at holde gang i Appsandroid. :blink: :blink:[/quote]

Så har du misforstået mit indlæg Buch, eller jeg har ikke udtrykt mig klart nok. Jeg kritiserer ikke Høy / dette forum, jeg er godt klar over at det er et KÆMPE arbejde at drive sådan noget. Jeg har ikke været her på forum så længe at jeg vil kritisere noget. Jeg udtrykker bare min ærgelse over det tidligere forum som blev opgivet, det var jo trist. Vi mangler jo netop steder som disse, hvor man hurtigt kan få et tips eller godt råd, så jeg håber at flere vil deltage positivt :)[/quote]

Amen og +1 til det :D

Høy

New Member
Jeg havde et rigtig godt forhold til ejeren af Android forum dk, så jeg er også rigtig ærgerligt over at det er gone..

Jeps, der er 4000 registreret forum brugere her og 10.000 indlæg, hvilket ikke er meget når man tænker på at forummet her har eksisteret lige siden Android kom til Danmark (næsten). Vi har aldrig gjort noget ud af at fortælle at her er et forum men nu vil vi prøve at give det lidt mere fokus.

So hvis i har forslag til feks at der er for mange kategorier eller omvendt så smid dem.

Til jer alle her i tråden... Venligst fortæl mig at hastigheden er nogen lunde :) har arbejdet i døgndrift i snart en uge med den her skabelon (og gjort forum tilgængelig på mobilen) og hastighed har vi bøvlet og bøvlet med... Men jeg synes selv at det kan gå nu ikke? Dermed ikke sagt at det ikke bliver bedre, men for nu :)