Nyt udseende

johndoe

New Member
-og så døde forummet!

Moderatorer gider ikke engang slette spam!

Jeg er bange for at dette forum ender sine dage som det hedengangne androidforum.dk

buch

New Member
[quote="John Doe" post=10695]-og så døde forummet!

Moderatorer gider ikke engang slette spam!

Jeg er bange for at dette forum ender sine dage som det hedengangne androidforum.dk[/quote]

JOHN, Hvad bygger du det på,? ovenstående. Giv dog lige manden en chance til at gøre arbejdet færdigt.

johndoe

New Member
I flere dage er der ikke oprettet tråde, endsige svaret på indlæg.

De sidste 3 tråde der er blevet oprettet er spam.

De er ikke blevet slettet.

Det var cirka det samme der skete for androidforum.dk

Høy

New Member
Jeg lover at det ikke ender som vores partnere ovre ved Android forum dk, men du har ret i at det er gået ned af bakke. Jeg skal have fundet nogle aktive moderatorer og ryddet op, og så kommer forummet op at køre igen. Jeg beklager meget den manglende vedligeholdelse... Og når der ikke bliver svaret gider folk ikke spørge og det kan de ikke være tjent med...

Høy

New Member
Jeg er forresten ved at arrangere at forummet for mobil support så det kan bruges via mobilen, det er helt umuligt at bruge over telefonen som det ser ud nu.

johndoe

New Member
Hvorfor ikke få et tapatalk plugin?

BTW, så skal jeg da nok give mit besyv med hvis folk stiller spørgsmål. OG være så aktiv som jeg kan være. Skulle du få brug for en moderator, så stiller jeg mig da gerne til rådighed, blot er jeg ikke online i arbejdstiden, men jeg kigger da forbi hver dag.

EDIT: Har været mod på et andet stort mobilforum indtil for nylig, men måtte opgive det på grund af for stor arbejdsbyrde.

Høy

New Member
Tapatalk kommer også, og det lyder super. Vi har den "regel" at moderatorer skal kigge forbi 2 gange om ugen så hvis du har lyst til det kunne det være glimrende. Jeg smider dig lige en mail... Super fedt. Vi er ikke så hårde med de regler, vi har også mistet flere moderatorer netop fordi at de "følte sig tvunget" til at være online så det bliver der lavet om på...

queen

New Member
I henhold til post 1, så er det nøjagtigt, det jeg har været så bange for, for dette forum har absolut været det bedste sted at være, og hold da op hvor har jeg tit tænkt de samme tanker som dig, jeg har skrevet til adm. så mange gange og anmeldt disse spam indlæg og intet skete.

Så nu går det heldigvis fremad - så tillykke med jobbet JD - håber der kommer et par andre, som er lige så kompetente - så du ikke kører træt.

(min galaxy W kører simpelthen så godt :) )

johndoe

New Member
Tak for det!

Men forummet kommer ikke til at køre hvis ikke vi brugere bruger det!

Så kom nu frem med jeres mening, og husk at dele ordet med andre androidere så vi kan blive endnu flere!!!

Høy

New Member
Queen, dejligt at se at vi ikke helt har mistet dig endnu :)
John Doe kan du læse dette her: http://www.appsandroid.dk/joomla/forum/subforums-for-admins/9368-john-doe-kan-du-l%C3%A6se-dette.html

Høy

New Member
nu har jeg da osse fået implemenetret facebook deling samt google plus.....så kan vi lettere de indlæg der fortjener det :)

queen

New Member
[quote="Høy" post=10725]Queen, dejligt at se at vi ikke helt har mistet dig endnu :) klip ----[/quote]

Nej, jeg har virkelig hængt ved :) :)

Selvom jeg nogle gange har skrivet indlæg, og selv svaret på dem, for ikke at føle mig helt forladt. o))

Heldigvis har <strong>Buch</strong> været en god støtte B)

buch

New Member
Jeg er helt med på, at vi skal gøre alt hvad der er os muligt for at gøre appsandroid
brugervenligt og spændende. :-; Ikke mindst at der bliver svaret på spørgsmål rimelig hurtigt. Tror også at stedet her bliver mere og mere nødvendigt for flere eftersom Smartphone i dag og fremover bliver langt mere avancerede og kan være noget " kringlede" for selv "gamle" brugere
<u>Har selv et meget stort ønske</u>. Når en bruger har fået svar på et spørgsmål, at man så vender tilbage med en kort melding om hvordan det gik. Godt eller skidt. Det er med til at holde gang i siden.

johndoe

New Member
Jeg synes det ville være en god idé hvis man gør som Buch siger og melder tilbage i tråden. Ellers kan vi andre tykke for en tilbagemelding.

Og så skal vi være gode til at svare folk når de spørger.

Høy

New Member
john doe, har du de knapper du skal have? alstå slette indlæg og sådan noget? det har jeg nemlig ikke på den her nye skabelon...