nyt design

Høy

New Member
hvad synes i egentlig om det nye design? Min første tanke var at det var uoverskuligt i forhold til det gamle der var mere delt op medkanter over det hele, men nu kan jeg godt lide det nye...er det fint nok med jer også? nu tænker jeg på farver osv...

jmolholm

New Member
Jeg er faktisk rigtig glad for det :)

Selve layoutet er lige i øjet hos mig syntes den modsat det gamle er nemmere at finde rundt i selvfølgelig er der altid lidt opstarts vanskeligheder men alt i alt syntes jeg siden virker mere professionelt ;-)

johndoe

New Member
Jeg har ikke været online i nettet i nogle dage, har mest tilgået forummet via Tapatalk.

Jeg vil kigge på det i aften og få checket det ud.

johndoe

New Member
Det ser godt ud!

Der er bare en hage ved designet: Nogle af elementerne er for små. For eksempel er knapperne ret små, altså dem med "Hurtigt svar" "Svar" etc. Og så er kommentarfeltet, altså det man skriver i også for lille. Jeg sidder her ved en lille 12" skærm, og der er det ret småt.

Ellers synes jeg at designet er pænt.

jmolholm

New Member
Nu vi lige snakker om det med knapperne øverst oppe hvor "forum", "forside" osv er..
Er der en grund til du har flyttet rundt på dem?..
I min verden er det mere logisk at Forside er først også så nyheder ? og henne ved søg er forum?

:)

Høy

New Member
@JohnDoe: Det er noteret og der er stadig en masse fejl der skal rettes til men lige de ting du nævner havde jeg nemlig også selv bidt mærke i og de er på listen over de rettelser der skal laves (indenfor nogle uger).
@Jmolholm, jamen jeg er af samme mening som dig :) Grunden til at jeg har prøvet at flytte rundt er for at se om det vil give lidt mere liv i forummet. Jeg har i alle årene gjort alt for lidt ud af og promovere forummet og når nu vi har så dygtige og kompentente moderatorer er der jo ingen grund til ikke at gøre det (jo jo der fedtede jeg lige lidt) o))

Så det er kun for at prøve..

Høy

New Member
@Jmolholm: nu forstår jeg hvad du mener..jeg vil lige forklare dig opbygningen af sitet først. Alt det du ser i menuen topmenuen er sektioner og under hver sektion er der kategorier. Hvis jeg publicerer en artikel i "tips og tricks" kan den altså ikke findes i "nyheder". Sektionen "nyheder" er ikke lige med at det er de sidste nye artikler, for hvis jeg feks publicerer en anmeldelse kan den ikke findes under nyheder...derfor findes forsiden hvor alt, uanset hvilken kategori, kan ses. Meningen er at forsiden viser allle de nyeste artikler og hvis så man vil læse om noget specielt kan man gå ind under de forskellige kategorier..ved ikke om jeg misforstod dig :)

Men uanset burde "forside" være længst til venstre i menuen som den plejer, at "forum" lige er det er kun et forsøg...

jmolholm

New Member
Ahh point taken.. Det giver faktisk mening nu mange tak for oplysningen hehe

Og genialt at der er en chrome sektion grunden til at jeg tror der måske bliver brug for den er at jeg tror vi kommer til at hører mere og mere om det i og med google bliver ved med at binde det mere til hinanden

Og smiger kommer man altså langt med hahaha :-D
Kan du følge via en statistik om aktiviteten på sitet jeg mener er der kommet mere gang i den ?