Ny tablet til ca 2500 kr

munch

New Member
Hej så har jeg igen brug for råd fra jer experter.
Konen og jeg vil give vores datter og svigersøn en tablet til jul, men er i tvivl om hvad der er det bedste hvis man skal holde sig under 2500 kr.
Jeg har selv en Samsung Galaxy 10.1 som jeg er glad for særligt efter den lige er blevet opdateret til 4.0.4.
Derfor er det nærliggende at kigge på Samsung Galaxy 10.1 tab2, men det er ikke alle steder at de giver den bedste test resultat.
Kravene til den er enligt bare at skærmen skal være 10.1 ellers er der frit slag, hvad foreslå i.
PS ved godt at Google kommer med en på mandag, men tror næppe den kan holde sig inde for budeget.
Håber i kan hjælpe mig med at få mest muligt ud af mine 2500 kr

Høy

New Member
Det er svært med det budget faktisk, de er generelt alt for dyre de tablets. Har du overvejet nexus 7? Den er billig men skærmen er jo mindre....

munch

New Member
:) jeg ved ikke rigtig om jeg har de store spørgsmål, jeg søgte måske bare en bekræftelse på at det ville være et rigtig valg med Samsung tab2, man kan godt komme lidt i tvivl når man læser de forskellige test.
Nogle skriver at det er den bedste tablet andre den er som en gammel Opel, men du har den hvad synes du ?
Min datter og Svigersøn har kun min tablet at forholde sig til, deres krav er bare at de kan gå på nettet osv, mit krav er at den skal holde sig på den gode side af 2500 kr :)
Kan du anbefale noget eller er det Tab2 jeg skal gå efter.

tnfsdk

New Member
Synes den er rigtig god og ved ikke hvem pokker der dog siger at den er som gammel opel?. Er super glad for min som jeg bruger en del i forbindelse med mit arbejde til at surfe på, se film på etc. Har før haft brugt min bærbare eller mobil til og siden jeg begyndte at have min tablet med på arbejde har jeg stort set ikke brugt hverken min telefon eller min computer til det :)

munch

New Member
Jamen det lyder også som det er den jeg går efter, som du beskriver er det jo stort set det samme de skal bruge den til, samtidig bliver den jo også opdateret til JB det gør den jo ikke dårligere.
Men jeg vil nu lige afvente og se prisen på den nye Samsung galaxy Nexus tab 10.1 som de lige er kommet frem med, det er jo noget af en kraftkarl og det ser ud til at den ender prismæssigt på ca 3000 kr.
Jeg bor 3 km fra den Tyske grænse så det ville være oplagt at køre til Flensburg når den kommer i handlen ca d 13 november.

klintoe

New Member
Nexus 7...... den spiller max og er vildt smooth, samt altid nyeste software :)
Ellers har Google jo lige præsenteret Nexus 10, som bliver endnu bedre (hvis den kan det) :)

Høy

New Member
http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/1015-det-kommer-de-nye-nexus-enheder-til-at-koste-i-usa.html