Ny mobil oplader

agubba

New Member
Hej, min mobil oplader til Htc Desire er gået i stykker :( . Så har i nogle forslag til en yn en.

Den må maks koste 200 kr.

Håber i kan hjælpe, så jeg kan bruge min mobil igen :) .

Høy

New Member
Hvad er gået i stykker? ledningen eller selveste den del i stikkontakten? Kom til at tænke på at hvis du gerne vil vente med at bruge bloggen til det nye websted kommer op, så send mig det du vil have udgivet og jeg publicerer det i dit navn på bloggen.

agubba

New Member
<strong>Klintø skrev:</strong>
<blockquote>agubba, man kan tit finde billige ladere hos Tiger (10er) butikken? :)</blockquote>

Ok tak. Det prøver jeg så.

madsgluud

New Member
Mener det stik du skal have for at connecte mobilen med computeren hedder et mini-usb, så skaf sådan et stik, og du er good to go. Sprit nye kameraer har sådan et til at overføre med.

agubba

New Member
<strong>madsgluud skrev:</strong>
<blockquote>Mener det stik du skal have for at connecte mobilen med computeren hedder et mini-usb, så skaf sådan et stik, og du er good to go. Sprit nye kameraer har sådan et til at overføre med.</blockquote>

Ja det er det :) .

Høy

New Member
Tæt på :) HTC Desire bruger det der hedder micro USB. Det gør alle Android mobiler faktisk efterhånden. Et almindeligt USB i den ene ende og micro i den anden.

Høy

New Member
<strong>agubba skrev:</strong>
<blockquote>Så har jeg fået en ny oplader, min far købte den hos telenor i går . Så nu køre det hele bare B)</blockquote>
AALLRRIIGGHHTTYY TTHHEENN..... :)

men_dk

New Member
Ved godt det er en gammel tråd men tænkte lige jeg ville bidrage lidt.

Jeg har købt en logitech trådløs mus til mig stationære og den bruger samme stik (micro usb) som jeg så bruger derhjemme når jeg skal have HTC'en på computeren.

På arbejde har jeg en tilsvarende lille ledning som orignalt er fra en Nokia telefon.. men stik og ledning er jo det samme, så det fungerer perfekt, til at oplade fra min thinkpad.

Så kort sagt. Prøv og kigge på dine andre gadgets.. der er sikkert en anden ting der bruger samme stik. ;)

tnfsdk

New Member
Har selv 2-3 ledninger til både mini og micro USB udstyr, så tror ikke lige jeg kommer til at mangle. Men det er jo fordelen ved at ALLE mobiler skal til at have MicroUSB sokkel til at lade med.

Ergo skal folk kun have en lader til alle deres telefoner istedet for at man skal have 2-3 ladere stående derhjemme for at lade mobiler etc.

eagle

New Member
Låner lige denne tråd :)

Er der nogen af jer der ved om man kan få en universal/multistik bil-lader til min Samsung og konen´s iphone aple crap :)

Høy

New Member
No, men jeg vil da i morgen prøve at lede efter en til dig...du tænker en oplader til to mobiler?...jeg tjekker det ud.

men_dk

New Member
Jeg har et gammelt multistik sæt (tror det er købt i T-hansen) hvor selve "laderen" blot er en lille klods med et cigaret-tænder stik i den ene ende og et usb hun stik i den anden. det har jeg da kunne bruge til stort set alt hvad jeg ellers kan smide i en usb-port. Skal prøve og finde det frem og smide et billede op.

men_dk

New Member
<a href="http://www.thansen.dk/product.asp?c=5981340906&n=-1035657660&pn=-1035656410" />http://www.thansen.dk/product.asp?c=5981340906&n=-1035657660&pn=-1035656410</a>

Og Vupti der var den... B)