Ny måde at skrive på i brugerblog

agubba

New Member
Hej, jeg syntes at Brugerbloggen skal laves om, til at man skriver på samme måde, som man gør i forum. Kan ikke finde ud af den måde man skriver på nu :)

Høy

New Member
Det er nøjagtig samme måde du skriver på, det er faktisk nemmere i bloggen end i foorum. Hvis jeg skulle lave det så funktionerne kun var ligesom i forum ville der ikke være mange der gad at bruge det. Er det ikke bare fordi du synes at det ser uoverskueligt ud, men der er sikkert andre der ikke ville undvære alle de funktioner. Prøv at gå ind i din profil her på siden, da kan du bare vælge en anden editor hvis den her er for kompliceret. Jeg tror dog at du kommer til at mangle nogen af alle de fede funktioner, men prøv at vælge en anden eller sig til mig hvad du ikke kan finde ud af.

Høy

New Member
Da trykker du på den grønne firkant med en lille stjerne i bunden. Derefter finder du den mappe der hedder "food". Det er meget vigtigt at du kun uploader til den mappe og at du for guds skyld intet andet piller ved derinde da det så gåe ud over en nuværende artikel. Hvis du har gjort det så sig det. jeg skal nok få det lavet om så i ikke har adgang til de filer. Tryk på food mappen og derefter på den lille grønne firkant til højre med en pil opad. Nu trykker du på add, og du er inde i din computer.
Har du prøvet at bruge en anden editor?

Høy

New Member
Hvis du synes at det er for bøvlet så bare brug forum, og så kan vi tage den over telefonen hvis du vil føle dig mere sikker på den måde. Jeg har tid i morgen aften til at snakke med dig over telefonen hvis du vil?

agubba

New Member
<strong>Høy skrev:</strong>
<blockquote>Da trykker du på den grønne firkant med en lille stjerne i bunden. Derefter finder du den mappe der hedder "food". Det er meget vigtigt at du kun uploader til den mappe og at du for guds skyld intet andet piller ved derinde da det så gåe ud over en nuværende artikel. Hvis du har gjort det så sig det. jeg skal nok få det lavet om så i ikke har adgang til de filer. Tryk på food mappen og derefter på den lille grønne firkant til højre med en pil opad. Nu trykker du på add, og du er inde i din computer.
Har du prøvet at bruge en anden editor?</blockquote>

Det hjalp tak :) . TAk frodi du gider at bruge din tid på det her, og din side er me´ga god :) .

Høy

New Member
OK. Husk ikke at røre ved andet i nogen af mapperne, mine artikler ville se lidt sjove ud ellers. Som sagt skal jeg nok få ordnet det sådan at jer der vil udgive ikke har adgang til de vigtige mapper men kun til jeres egne, så er der intet der kan gå galt. Bare spørg hvis der er andet og hvis du har nrug for vejledning over telefonen så bare ring til mig.