NEXUS 7 Lædercover i overskud

buch

New Member
Jeg har fået ny smart lædercover til min Nexys 7 og har dermed et lædercover i overskud og synes det er synd bare at smide det ud.
Coveret kan benyttes som holder både vandret og lodret. Er det noget for dig, kan det erhverves for et meget, meget lille beløb pluds porto.
<div class="attachments"><div class="attachment_title">Attachments:</div><ul><li><a href="https://www.appsandroid.dk/media/2013/05/Nexustaske.jpg">Nexustaske.jpg</a></li></ul></div>

buch

New Member
[quote="Ruth" post=10258]Hvad er et "meget, meget lille" beløb? :)[/quote]
50 Kr. pluds porto som nok ligger mellem 15-20 Kr.

ruth

New Member
Har netop bestilt min Nexus 7, så må nok lige modtage den først, så vender jeg tilbage. Håber, Nexus lever op til mine forventninger!

buch

New Member
[quote="Ruth" post=10260]Har netop bestilt min Nexus 7, så må nok lige modtage den først, så vender jeg tilbage. Håber, Nexus lever op til mine forventninger![/quote]
Nexus har mange fordele og et par enkelte ulemper.
Du skriver bare når du har fundet ud af noget. OK Ser lig om min mail er under min profil ellers sætter jeg den ind.

buch

New Member
[quote="Ruth" post=10260]Har netop bestilt min Nexus 7, så må nok lige modtage den først, så vender jeg tilbage. Håber, Nexus lever op til mine forventninger![/quote]
Hejsa Ruth. Er bare nysgerrig, lever din Nexus7 op til dine forventninger. ??)) Er du tilfreds med den ?