netflix

coios

New Member
hej

jeg har lige skiftet over fra ios til android (iphone 4 til samsung galaxy s2), dels på grund af den store skærm og dels for at prøve noget nyt.

Grundet nybegynder indenfor android har jeg jo en masse spørgsmål, men dem vil jeg ta løbende.

I første omgang vil jeg høre om det muligt, som i ios (ved at oprette amerikansk konto), at købe amerikanske apps, såsom netflix og pandora radio da jeg er flittig bruger af disse.

mvh

guldager

New Member
umiddelbart tror jeg ikke du behøver en amerikansk konto for at få netlflix. Jeg fandt det i hvert fald på markedet og jeg har en dansk konto (tror jeg :p )

Tror faktisk ikke der er begrænsninger på Android Market på den måde.

coios

New Member
det troede jeg heller ikke at der var, android market på min tlf kan slet ikke finde det. Når jeg scanner netflix barcode på nettet får jeg heller ikke lov til at hente det, så der må være nogen form for regions kode.

Rettelse:

Ved nærmere eftertanke er det jo nok fordi at app´en ikke understøtter samsung galaxy s2.

guldager

New Member
Har faktisk fundet en måde at gøre det på, det kræver dog at du rooter din telefon.

Hvis du har dette så kan du hente en app der hedder <a href="https://market.android.com/details?id=ch.racic.android.marketenabler&feature=search_result" />MarketEnabler (PC link)</a> som kan ændre regionen på din telefon.

guldager

New Member
<strong>coios skrev:</strong>
<blockquote>Rettelse:

Ved nærmere eftertanke er det jo nok fordi at app´en ikke understøtter samsung galaxy s2.</blockquote>

Det har det ikke noget med. Tjekkede lige selv igen, og kunne heller ikke se den på mobilversionen af Android Market, og på nettet sagde den at appen ikke var understøttet i mit land.

Høy

New Member
Har lige låst den op...måske det er mig der er kommet til det. Sooorryy......Guldager...kan du ikke låse en tråd op egentlig? Eller låse den for den sags skyld?

Høy

New Member
<strong>Guldager skrev:</strong>
<blockquote>Jo. sagtens. men ville jo ikke gå imod vores store leder hvis han nu havde låst den af en særlig grund. ;)</blockquote>
Hahaha...good one.. :) ...hhmm...på den anden side set...det navn kunne jeg godt vænne mig til :)
OK. fair nok...pænt af dig..