Negativ omtale af Samsung Smartphone

buch

New Member
Jeg er gentagende gange stødt på, at nogen her i Forum er negativ over for Samsungs Mobiltelefoner. Det i sig selv er da reelt nok, <strong>men hvad er det for fejl og mangler i har noget imod.</strong> ? Det er da en viden/ erfaring som kunne være nyttigt at få frem her.
Der er mange delte meninger om hvad der er den bedste mobil. Efter min mening findes den ikke, men der finde mange virkelig gode og en hel del i meget flot udførelse. Jeg tror på, - <em>den bedste mobil</em> - at det handler meget om hvad vi har råd til, hvad vi har brug for, <strong>hvad vi er teknisk helt pjattet med</strong> og ikke mindst hvilken omtale- kritik - ros de får.
Endnu en gang, kom ud af busken og fortæl hvad det er i har imod Samsung mobil.

JA, jeg har selv en Samsung Note 3 og har kun godt at sige om den og jeg tror ikke på, at ret mange andre kan leve op til dens effektivitet og mulighedder. Dernæst har jeg en NEXUS9 Tablet, efter at have prøvet mange andre. Jeg er altså ikke specielt Samsung fan.

elias

New Member
Jeg tror at det er deres design af plastik og så at de gentagne gange sender opdateringer ud for hurtigt og det giver en masse bøvl for en masse mennesker. Men vi har vel alle vores favorit producent? Tror det er tilfældigt at du lige støder ind i noget emner som så er med folk der ik er til Samsung.

buch

New Member
Jeg tror ikke på , at jeg er stødt ind i tilfældighedder.
Plastik, ja men herre jemeni, det har det da været hele tiden og de er da ikke den eneste produkcent der laver mobiler i Plastik. Der må være flere
"gode" grunde.

Høy

New Member
@Buch synes du der et så mange der er utilfredse med Samsung da (du har sikkert ret da jeg ikke får læst alle indlæg herinde) ? Det er ikke bare fordi at der er en masse bøvl med deres nuværende opdatering og så "brokker" folk sig?
Buch har du egentlig opdateret din note 3 eller besluttede du dig for at vente?

jmolholm

New Member
Jeg vil ikke sige jeg udtaler mig negativt om Samsung jeg er nok mere i den lejr hvor man er "bange" for en Samsung mobil i og med at jeg tit og ofte læser at de sender opdateringer ud for hurtigt som Elias nævner deres byggekvalitet har har også fyldt meget på diverse fora.. Men hold op hvor jeg glæder mig til at prøve at holde Samsung S6 mellem fingrene jeg tror Samsung har lyttet til folket denne gang
Nu er det også længe siden jeg har ejet en Samsung det var faktisk før smartphone æraen begyndte jojo jeg er ikke en vårhare mere anyway den Samsung jeg havde havde dog touch og det var deres første touch med touchwich systemet hvis jeg ikke husker forkert der efter hoppede jeg på htc vognen men havde for nyligt en S5'er i hånden.. Jeg følte ikke den var "eksklusiv" nok til at kunne forsvare (over for mig!) en pris på ca 4300kr derfor håber og tror jeg på at Samsung får rettet op på det med S6'ern for det ER gode mobiler de laver de ligger helt fremme i skoene med udvikling af nyt software
Og så tager de hammer gode billeder i svagt lys også
Men tror du ikke også tit og ofte at man har en aversion imod andre mobiler end ens egen jeg kender mange der stadig har verbale slåskampe over HTC og Samsung eller OPPO og OPO eller den klassiske iPhone og en hvilken som helst android mobil :)

Selvfølgelig er der mobiler jeg bedre kan lide end andre men jeg syntes selv jeg har et åben sind og takker alt velkommen om det så er Samsung eller htc eller iPhone jo flere forskellige mærker og styresystemer vi har jo mere konkurrenceånd vil vi have iblandt de forskellige firmaer..
Og flere mobiler til os..

buch

New Member
[quote="Høy" post=13523]@Buch synes du der et så mange der er utilfredse med Samsung da (du har sikkert ret da jeg ikke får læst alle indlæg herinde) ? Det er ikke bare fordi at der er en masse bøvl med deres nuværende opdatering og så "brokker" folk sig?
Buch har du egentlig opdateret din note 3 eller besluttede du dig for at vente?[/quote]

Hej Høy: Det har intet med det sidste"bøvl" at gøre. Det er sådan mere generalt når der bliver skrevet - herinde- at jeg støder på forbehold over for Samsung, men aldrig ser det for andre mærker.
Når jeg finder det igen vil jeg tilføje det her. Ingen navne bare bemærkninger jeg er stødt på.
1. (Dog er jeg personligt langt fra tilfreds med Samsung)

Nej jeg har ikke opdatere min Note 3 netop fordi al den bøvl og så meget fordi jeg ikke oplever jeg ikke har brug for det. Hvad er der i den nye opdatering der gør min hverdag nemmere. ?